Skravletråd uke 9

Herlig :D hvilken uke er du på onsdagen?
Da er jeg 5+2. tok test nå og forventet dyestealer. Men det skjedde ikke… men ser jo på Makesure testen at den har ujevn farge:sour:

Ja, jeg har aldri brukt makesure før, men disse to pakkene var ok når jeg vet tidlig og skulle se utvikling, men etter at vi bikket IKM har det bare gjort med urolig :dead: Babyplan hadde du nok fått dyestealer på, og vel så det!

Godt teste behovet snart er forbi! Bare jeg får 3 + på digital til uka så er jeg fornøyd :hilarious: så får man bare telle ned til tidlig ul!

Ja, nå er jeg ferdig å teste, nå er det ikke hoffet å hente opp testingen. Bare å trekke herred til ultralyd ja!

Vært i bassenget i dag, og øyeblikkelig redd for å skylle ut et voksende embryo :bag: :shy: med rart kan uroer seg for :hilarious::bag:

Hva gjør dere i kveld? Gleder meg til det blir enda flere i gruppa etterhvert :)

Her har det vært full rulle i dag, basseng, handling, fram og tilbake.. Og pizzabaking til en hel armé.

Håper vi blir mange etterhvert, ja! Vet ikke om folk holder seg litt unna b termin sent på året? Synes det var færre i IKM 9 gruppen min enn før..

Nå har jeg lagt meg godt til rette på sofaen. Med stor smågodt-skål og Kompani Lauritzen på tvn.
Jeg har vært syk med feber og forkjølelse noen dager nå. Det er sliiitsom når man har en todler i hus :laughing002 Så det er veldig deilig nå som hun har lagt seg for kvelden.

Her har det vært full rulle i dag, basseng, handling, fram og tilbake.. Og pizzabaking til en hel armé.

Håper vi blir mange etterhvert, ja! Vet ikke om folk holder seg litt unna b termin sent på året? Synes det var færre i IKM 9 gruppen min enn før..
Kommer sikkert flere etterhvert ja! Det er jo fortsatt mange med novembertermin som ikke vet at de er gravide enda :D Men da jeg var gravid forrige gang var det mer aktivitet på facebook og snapchat etterhvert.

Nettopp lagt 2-åringen. Nyter et glass alkoholfri ingefærøl med masse isbiter. Det er veldig forfriskende for kvalmen. Lime hadde vært prikken over i-en, men det glemte jeg. Litt tv så lenge jeg holder ut, før jeg sikkert legger meg før 21 :hilarious:

Dere som har ulike menstermin og el-termin: kommer dere til å «lyve» om menstermin?

Jeg husker med maibarnet så sa jeg at jeg visste når el var, men nei, vi måtte ta menstermin. Da var forskjellen kun snakk om noen dager, men ble korrigert til riktig termin ved TOUL.

Nå kommer forskjellen til å være på nesten en hel uke, og jeg er redd jeg da kan få time for tidlig til TOUL Si jeg får time til jeg er 11+3 på vei, også er jeg bare 10+5, som da er hakket for tidlig for TOUL :dead:

Hmm, tror jeg kommer til å lyve på når mensen kom :hilarious::angelic:

Dere som har ulike menstermin og el-termin: kommer dere til å «lyve» om menstermin?

Jeg husker med maibarnet så sa jeg at jeg visste når el var, men nei, vi måtte ta menstermin. Da var forskjellen kun snakk om noen dager, men ble korrigert til riktig termin ved TOUL.

Nå kommer forskjellen til å være på nesten en hel uke, og jeg er redd jeg da kan få time for tidlig til TOUL Si jeg får time til jeg er 11+3 på vei, også er jeg bare 10+5, som da er hakket for tidlig for TOUL :dead:

Jeg har samme problemstilling, for her er det 11 dager mellom.. jeg tror ikke jeg kommer til å lyve, men satser på jeg får litt sen TOUL på grunn av påsken, så da blir forhåpentligvis uke 12 (men de tror nesten uke 14).

Sist var det 3 dager mellom mens og el termin, så ikke stor forskjell, men jeg oppga mens termin, men sa på kontroll at jeg viste el termin, hun sa de måtte forholde seg til mens. Hvis det er stor forskjell kanskje jeg ville sagt det, men som nevnes over så er påsken midt i TOUL tiden vår, så jeg tviler på at vi får det tidlig Da det er en god del som har rett på ul først. Men hvis du får tidlig ultralyd så kan du alltids ringe inn og be om utsettelse?

Jeg har samme problemstilling, for her er det 11 dager mellom.. jeg tror ikke jeg kommer til å lyve, men satser på jeg får litt sen TOUL på grunn av påsken, så da blir forhåpentligvis uke 12 (men de tror nesten uke 14).
Sist var det 3 dager mellom mens og el termin, så ikke stor forskjell, men jeg oppga mens termin, men sa på kontroll at jeg viste el termin, hun sa de måtte forholde seg til mens. Hvis det er stor forskjell kanskje jeg ville sagt det, men som nevnes over så er påsken midt i TOUL tiden vår, så jeg tviler på at vi får det tidlig Da det er en god del som har rett på ul først. Men hvis du får tidlig ultralyd så kan du alltids ringe inn og be om utsettelse?

Ja, det er sant dette med påske, det tenkte jeg ikke på!

Grunnen til at de setter termin utifra mens er vel fordi folk flest vet bedre når de sist hadde mens, enn når eggløsning var - men nå er ikke vi forumsfolk som folk flest på akkurat det området :hilarious:

Kanskje jeg er ærlig likevel da, men at jeg iherdig kommer til å poengtere at jeg vet når eggløsning var både med tester, gynekolog og temping - pluss at jeg går på Lutinus, så jeg vite når el var. :shy:

Ja, det er sant dette med påske, det tenkte jeg ikke på!

Grunnen til at de setter termin utifra mens er vel fordi folk flest vet bedre når de sist hadde mens, enn når eggløsning var - men nå er ikke vi forumsfolk som folk flest på akkurat det området :hilarious:

Kanskje jeg er ærlig likevel da, men at jeg iherdig kommer til å poengtere at jeg vet når eggløsning var både med tester, gynekolog og temping - pluss at jeg går på Lutinus, så jeg vite når el var. :shy:
Min mens og el er 4-7 dager forskjell (vanskelig å beregne da min syklus var litt ustabil, men plutselig klokke-ren den syklus jeg ble gravid pga Letrozol), og var allerede et «problem» siden jeg ble fulgt opp av klinikk. Så når jeg fikk positiv 8 dpo så måtte jeg vente nesten en uke før de ville «akseptere» at jeg i det hele tatt var gravid. Fordi de forholdt seg til en testdato etter mens:shifty: Deretter fikk jeg senere TUL osv, så måtte nesten grine meg til en tidligere og forklare at vi har helt forskjellige utgangspunkt. Veldig slitsomt. Rart de ikke vil akseptere når eggl var når til og med de kikket på eggene mine og jeg fikk estimert el når legen sa.

:shy:Dere som har ulike menstermin og el-termin: kommer dere til å «lyve» om menstermin?

Her fikk jeg EL veldig seint, så hvis vi går for menstermin blir jeg flytta fram 8-9 dager. Jeg heller litt mot å justere den datoen :shy:

Back
Topp