Skravletråd uke 9

De må forholde seg til menstermin, men jeg har ringt og justert timen selv - sist skulle jeg ta nipt og fikk den veldig sent. Forklarte problemstillingen, og fikk endret timen :)

Men hva gjør de om man ikke husker første syklusdag da?

Skal ærlig innrømme at før jeg faktisk ble opptatt av å prøve å lage første baby så hadde jeg null oversikt over når mens kom eller sist hadde vært :hilarious:

Men hva gjør de om man ikke husker første syklusdag da?

Skal ærlig innrømme at før jeg faktisk ble opptatt av å prøve å lage første baby så hadde jeg null oversikt over når mens kom eller sist hadde vært :hilarious:
Hvis det er veeeeldig usikkert så tror jeg det tilbys tidlig ultralyd for å fastslå

Det er ikke lett å være kvalm hele dagen og være hjemme med 2 1/2-åringen. Pappaen tar ansvar, men hun er veldig knyttet til meg. Vi sier bare at jeg er syk, for hun merker at jeg er annerledes. Hun spurte om jeg ville ha klem, og ta trillet det noen tårer, fine jenta mi :Heartred

Er ikke dumt å kjøpe slike ting på tilbud, har sett på litt juleklær selv :angelic:

Dagen med bollebaking og planlegging av uken etter vinterferien blir ikke helt som jeg så for meg.. Ble vekket i natt av et plutselig dødsfall i familien (eldre person altså, men fremdeles ikke ventet), så har vært på farten farta og kjørt i mange timer og vært med familien i alle fall :shy: :Heartred hjemme igjen nå.. Lang dag!

Vil bare legge til at vi til søndag har klart 1200 innlegg! Opprettholder vi dette er vi gode!

Dagen med bollebaking og planlegging av uken etter vinterferien blir ikke helt som jeg så for meg.. Ble vekket i natt av et plutselig dødsfall i familien (eldre person altså, men fremdeles ikke ventet), så har vært på farten farta og kjørt i mange timer og vært med familien i alle fall :shy: :Heartred hjemme igjen nå.. Lang dag!

Nei uff, så vondt, kondolerer! ❤️

Må si jeg savnet deg i går, lurte på om det hadde skjedd noe siden du ikke var aktiv ❤️

Kondolerer ❤️ Tenkte på deg i går da du var så stille!

Sniker litt her inne, selv om det fremdeles føles skummelt fordi jeg ikke føler meg det minste gravid
Så koselig! Har det lagt til i presentasjonenstråden og termintråden? Ser fram til å bli kjent med deg og!

Det er ikke lett å være kvalm hele dagen og være hjemme med 2 1/2-åringen. Pappaen tar ansvar, men hun er veldig knyttet til meg. Vi sier bare at jeg er syk, for hun merker at jeg er annerledes. Hun spurte om jeg ville ha klem, og ta trillet det noen tårer, fine jenta mi :Heartred
Åh, skjønner godt det kom en tåre! Var du så tidlig dårlig med den første og?

Åh, skjønner godt det kom en tåre! Var du så tidlig dårlig med den første og?
I dag kalte hun meg sin bestevenn før barnehagen, jeg blir så rørt av henne :Heartred Første hun sa da pappaen leverte i barnehagen var «mamma er syk!», så spørs hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig for de :hilarious: Ja, jeg var like dårlig forrige svangerskap, men da kom ikke kvalmen før rundt uke 7-8 om jeg husker rett, så det kom tidlig nå. Jeg var kvalm til ca uke 18 sist.. jeg kom meg ikke på jobb i dag, og har fått legetime kl 14, så får se hva han sier.

I dag kalte hun meg sin bestevenn før barnehagen, jeg blir så rørt av henne :Heartred Første hun sa da pappaen leverte i barnehagen var «mamma er syk!», så spørs hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig for de :hilarious: Ja, jeg var like dårlig forrige svangerskap, men da kom ikke kvalmen før rundt uke 7-8 om jeg husker rett, så det kom tidlig nå. Jeg var kvalm til ca uke 18 sist.. jeg kom meg ikke på jobb i dag, og har fått legetime kl 14, så får se hva han sier.
Prøvde du blir for kvalmen sist? Siden sist jeg var gravid (2022) har det kommet noe nytt så jeg, Xonvea (?) eller noe sånt.

Prøvde du blir for kvalmen sist? Siden sist jeg var gravid (2022) har det kommet noe nytt så jeg, Xonvea (?) eller noe sånt.
Da var det sykemelding gradert/fullt periodevis og Afipran hvis jeg måtte ut av huset, men stort sett led jeg meg gjennom det. Det går ikke denne gangen. Ja, jeg har også fått med meg at det har kommet noe nytt!! Håper den er god.

Back
Topp