Skravletråd uke 9

:bookworm:Haha, ja.. spesielt den baklengs tellinga er vanskelig :laughing002
Ja det er sånn test hver gang :knegg:

Men dere er flinke! 5000 er mange innlegg, det blir å telle mange ganger opp og ned til tusen:angelic::knegg::banghead:

Men når vi når tusen innlegg i en ikm gruppe på en måned, da må vi jaggu klare det her og!?

Vinterferie hos oss denne uka, er dere andre ferdige med den? Merkes kanskje ikke så godt om man ikke har skolebarn da :happy:

Ja det er sånn test hver gang :knegg:

Men dere er flinke! 5000 er mange innlegg, det blir å telle mange ganger opp og ned til tusen:angelic::knegg::banghead:

Men når vi når tusen innlegg i en ikm gruppe på en måned, da må vi jaggu klare det her og!?
Hahah ja der var vi god! :hilarious:

Jeg er positivt overrasket over hvor altoppslukende jeg føler at denne graviditeten er! Jeg er akkurat like interessert i forum, artikler, apper ++ nå som forrige svangerskap. Leser alt som står i appene fra uke til uke. For å være ærlig trodde jeg svangerskap nr2 skulle være litt mer sånn "njææh.. been there done that" :laughing002

Jeg er positivt overrasket over hvor altoppslukende jeg føler at denne graviditeten er! Jeg er akkurat like interessert i forum, artikler, apper ++ nå som forrige svangerskap. Leser alt som står i appene fra uke til uke. For å være ærlig trodde jeg svangerskap nr2 skulle være litt mer sånn "njææh.. been there done that" :laughing002
Samme her, trodde jeg skulle være sånn « tror jeg er i uke 5 eller noe». Men er helt likt som sist, tenker på det konstant :love017 :laughing001

Jeg er helt lik :D Tenkte forrige gang at jeg må nyte hvor spennende det er med testene, for neste gang blir det ikke like spennende. Men joda :love017 og denne gangen er mannen mer engasjert fra start. Forrige gang tror jeg det ble for abstrakt for han, men nå vet han mer hva det går i, og er mer interessert i hele prosessen :Heartred

Så godt at dere koser dere med svangerskapet, selv om det ikke er nummer 1 :Heartred synes det et like spennende selv om det er vår nr. 7 :knegg::shy:

Vi er på 845 innlegg totalt i novemberforumet nå, godt jobba!! Klarer vi 1000 ut denne uka? Altså til søndag? Klarer vi 1000 i uka har vi forum om en måned, vet ikke om det var motivasjon eller ikke :hilarious: :knegg:

På vei hjem fra 3 dagers kurs. Gleder meg til å bruke beina igjen. Å sitte på en stol i timesvis over flere dager kjennes helt grusomt ut for ryggen. Og så gleder jeg meg til å sprette en g-test i mårra tidlig :hilarious: Har heldigvis ikke kjent veldig på testetrang for symptomene har vært mye tilstedet:happy:

På vei hjem fra 3 dagers kurs. Gleder meg til å bruke beina igjen. Å sitte på en stol i timesvis over flere dager kjennes helt grusomt ut for ryggen. Og så gleder jeg meg til å sprette en g-test i mårra tidlig :hilarious: Har heldigvis ikke kjent veldig på testetrang for symptomene har vært mye tilstedet:happy:
Ojj, både til tre dager på kurs og ikke ha tatt test :hilarious: hvilken test skal du ta i morgen?

Ojj, både til tre dager på kurs og ikke ha tatt test :hilarious: hvilken test skal du ta i morgen?
Jeg tar makesure i mårra og mandag, og så avslutter testing på onsdag med en digital:cat:

Back
Topp