Skravletråd uke 19!

Jaa, jeg heller jo mest for den som er 11+6. For jeg vil jo helst dit NÅ [emoji23]
Ja det var det jeg kunne tenke meg også. Hadde tenkt det samme. Inne på preglife står det jo at det skal se mer og mer ut som et menneske og den kan suge på tommelen sin :eek:
 
Ja[emoji173] Men er bare heldig med litt fritt siden jeg skal jobbe 8 timer på fredag og 12 og halv time på Lørdag og søndag :( Grur meg sykt til langvaktene :eek:


å så godt[emoji173] Her var det meldt steik sol i dag, men den er enda ikke kommet, så håper den kommer snart slik at man kan sitte ute litt :) Så godt at sommeren er på tur nå[emoji173] Håper du får en fin dag på jobb[emoji173] det var lange vakter får håpe timene går fort :eek:

Vaktene er heldigvis bare åtte timer, men må ta tog og buss, og de går bare en gang i timen. Så må dra lenge før, og kommer hjem lenge etter [emoji28]
 
Lykketil[emoji173]
Takk [emoji173]
Sitter og venter på blodprøvetaking nå.
Vi får en kromosonundersøkelse for å se at kromosonsettene våre er fullstendige.
En duotest - blodprøve av meg plus ultralyd for å se etter trisomier.
En organrettet ultralyd.

Vi takket nei til morkake- og fostervannsprøver, vi orker ikke risikoen for SA som følge av prøvene, selv om sjansene er minimale [emoji4]
 
Takk [emoji173]
Sitter og venter på blodprøvetaking nå.
Vi får en kromosonundersøkelse for å se at kromosonsettene våre er fullstendige.
En duotest - blodprøve av meg plus ultralyd for å se etter trisomier.
En organrettet ultralyd.

Vi takket nei til morkake- og fostervannsprøver, vi orker ikke risikoen for SA som følge av prøvene, selv om sjansene er minimale [emoji4]

Skjønner valget kjempe godt fordi om det ikke er stor sjangse for at det skjer. Man vil jo ikke risikere noen ting, håper dere får bare positive svar tilbake❤❤
 
Skjønner valget kjempe godt fordi om det ikke er stor sjangse for at det skjer. Man vil jo ikke risikere noen ting, håper dere får bare positive svar tilbake[emoji173][emoji173]
Nei, er det vi har snakket om.
Hvor hardt ville det ikke vært om man mister et barn som er friskt fordi man skulle sjekke om barnet var sykt [emoji53]

Vi satser på det, føler vi har hatt vår dose uflaks nå [emoji173]
De var veldig glade for at vi velger å ta en ultralyd på fredag så vi får mer nøyaktig termin beregning [emoji4]
 
Ja[emoji173] Men er bare heldig med litt fritt siden jeg skal jobbe 8 timer på fredag og 12 og halv time på Lørdag og søndag :( Grur meg sykt til langvaktene :eek:


å så godt[emoji173] Her var det meldt steik sol i dag, men den er enda ikke kommet, så håper den kommer snart slik at man kan sitte ute litt :) Så godt at sommeren er på tur nå[emoji173] Håper du får en fin dag på jobb[emoji173] det var lange vakter får håpe timene går fort :eek:
Jobber selv på lørdag og søndag, så kjenner til følelsen
 
Noen flere kommuner som har skabb?
Nå har jeg fått info om skorpeskabb en uke, jeg får det samme arket 5 ganger fordi gutta går i forskjellige klasser da.
Jeg skjønner liksom ikke helt hvordan mennesker kan få skabb, da må de jo enten ha max uflaks eller være skikkelig dumme.
Men ekkelt er det..
 
Noen flere kommuner som har skabb?
Nå har jeg fått info om skorpeskabb en uke, jeg får det samme arket 5 ganger fordi gutta går i forskjellige klasser da.
Jeg skjønner liksom ikke helt hvordan mennesker kan få skabb, da må de jo enten ha max uflaks eller være skikkelig dumme.
Men ekkelt er det..
Trodde ikke det var vanlig at mennesker fikk det lenger, trodde det var dyr som kunne få det. :eek: men fysj :s
 
Sniker....


Noen flere kommuner som har skabb?
Nå har jeg fått info om skorpeskabb en uke, jeg får det samme arket 5 ganger fordi gutta går i forskjellige klasser da.
Jeg skjønner liksom ikke helt hvordan mennesker kan få skabb, da må de jo enten ha max uflaks eller være skikkelig dumme.
Men ekkelt er det..

Skabb er på opptur i hele landet. Har vært rapportert skabb på sykehus, skoler, flyktningemottak, barnehager osv i løpet av 2018. Skorpeskabb er ekstremt smittsomt, så det er ikke særlig vanskelig å bli smittet. Ikke gir det nødvendigvis de vanlige symptomene som kløe heller, så man trenger ikke umiddelbart å skjønne at man er smittet - og da sprer det seg som ild i tørt gress.

Trodde ikke det var vanlig at mennesker fikk det lenger, trodde det var dyr som kunne få det. :eek: men fysj :s

Dyr får en annen type skabb enn mennesker, skabb er artsspesifikk.
 
Sniker....




Skabb er på opptur i hele landet. Har vært rapportert skabb på sykehus, skoler, flyktningemottak, barnehager osv i løpet av 2018. Skorpeskabb er ekstremt smittsomt, så det er ikke særlig vanskelig å bli smittet. Ikke gir det nødvendigvis de vanlige symptomene som kløe heller, så man trenger ikke umiddelbart å skjønne at man er smittet - og da sprer det seg som ild i tørt gress.



Dyr får en annen type skabb enn mennesker, skabb er artsspesifikk.

Kan sammenlignes litt med lus/lusesmitte?
Sprøtt hvordan ting blusser opp i perioder.
 
Ja, men så er jeg så redd for at det er tidlig. Men vet ikke hva det skal være for tidlig til. Er alt utviklet og sånt?

Alt er ferdig utviklet i uke 10. Nå skal det bare modnes frem mot fødsel:) Uke 11+6 er jo perfekt, jeg stemmer for da! :) Skal selv i uke 11+2.
 
Alt er ferdig utviklet i uke 10. Nå skal det bare modnes frem mot fødsel:) Uke 11+6 er jo perfekt, jeg stemmer for da! :) Skal sel i uke 11+2

Det er det? [emoji1319][emoji1319][emoji1319] Flott! Jeg bekreftet nemlig nettopp at vi skal dit 11+6. Bare ni dager til [emoji16][emoji16]
 
Etablert norsk artist tatt for fyllekjøring... Hvem kan det være?? Nå ble jeg så nysgjerrig :angelic:;) La oss gjette.:cool: Vedkommende er i 30-årene... Mer info i vedlegg;)
 

Vedlegg

  • 7D44347D-2453-49F2-A11D-BB3B7F040902.png
    7D44347D-2453-49F2-A11D-BB3B7F040902.png
    148,4 KB · Visninger: 17
Back
Topp