Skravletråd uke 19!

Jeg har enda ikke kommet meg ut av døra... er uvel og trøtt... burde sikkert ha lagt meg og sovet en time!! Huff... prioriterte litt husarbeid og nå føler jeg meg HELT sliten...

Er slik når på mine dårlige dager.. hoff [emoji30] slitsomt når det står på!
 
Er dere flinke å bruke solkrem? Å hvor høy faktor? Har glemt det i dag og det er steik sol :(

Bruker veldig lite solkrem, men har vært mye i utlandet gjennom livet så blir sjeldent solbrent..
Men sist jeg var gravid ble jeg ganske solbrent på magen, så den skal smøres med 20 i sommer!
 
Takk :) ❤️
Skjønner godt at du grugleder deg. Kommer nok til å gå bra? Har du hatt tul enda? :)
Ja jeg regner med det kommer til å gå bra ja :) Har ikke vært på tul nei, men kan ikke tro at noe er galt så om legen finner ut det blir jeg veldig sjokkert :eek:
 
Isj, solbrent er noe herk.. men rød er også en farge :p
hehe ja, det er jo det :') ser iallefall ut som jeg har vært ute hele dagen, men det har jeg ikke hatt tid til så. men er jo veldig greit sånn sett, så kan brun fargen komme :D
Men det må ha noe med graviditeten og gjøre :eek: Har aldri hatt det slik :eek:
 
hehe ja, det er jo det :') ser iallefall ut som jeg har vært ute hele dagen, men det har jeg ikke hatt tid til så. men er jo veldig greit sånn sett, så kan brun fargen komme :D
Men det må ha noe med graviditeten og gjøre :eek: Har aldri hatt det slik :eek:

Ja, tror det er mye hormoner som påvirker huden.
 
Dagene går så fort :eek: Kom nettopp hjem fra jobb og klokken er over 4 allerede.. Nå moter jeg meg opp til å starte på middag som skal være laks i folie med kokte grønnsaker, poteter og fløtesaus. Skule ønske man kunne komme hjem til ferdig dekket bord hver dag istedefor å må stå og lage den selv etter en lang jobbdag :eek: :') Hadde vært digg :D
 
hehe ja, det er jo det :') ser iallefall ut som jeg har vært ute hele dagen, men det har jeg ikke hatt tid til så. men er jo veldig greit sånn sett, så kan brun fargen komme :D
Men det må ha noe med graviditeten og gjøre :eek: Har aldri hatt det slik :eek:

Det siste her stemmer. Skal være ekstra flink med solkrem som gravid, kan få permanente pigmentflekker. Jeg bruker faktor 50 i fjeset-vil ikke ha pigmentflekker [emoji23]
 
Det siste her stemmer. Skal være ekstra flink med solkrem som gravid, kan få permanente pigmentflekker. Jeg bruker faktor 50 i fjeset-vil ikke ha pigmentflekker [emoji23]
Ja jeg må bli flinkere å huske å smøre meg, har heller ikke lyst på det :eek:
 
Ja jeg må bli flinkere å huske å smøre meg, har heller ikke lyst på det :eek:

Det er absolutt det lureste. Mange som har brent seg på den før (bokstavelig talt) [emoji23]
 
huff, ja det er nok en del :eek: :') Hvilken faktor bruker du på kroppen er det nok med 20 tror du?

Jeg har liksom ikke prøvd meg i T-skjorte enda, så har kun smurt ansikt foreløpig... men ville kanskje brukt 30 jeg da. Jeg er veldig lys i utgangspunktet! Det har jo mye å si.
 
Jeg har liksom ikke prøvd meg i T-skjorte enda, så har kun smurt ansikt foreløpig... men ville kanskje brukt 30 jeg da. Jeg er veldig lys i utgangspunktet! Det har jo mye å si.
ja åkei, må kanskje prøve med 20 først og om jeg fortsatt blir brent så får jeg bare prøve litt høyere :)
 
Er dere flinke å bruke solkrem? Å hvor høy faktor? Har glemt det i dag og det er steik sol :(
Jeg er seriøst så bleik at de eldste unga i barnehagen faktisk kommenterer det [emoji23][emoji23]

Har ansiktskrem jeg bruker om morran med solfaktor 15, men var fortsatt litt rød da vi kom tilbake fra tur i 10.30 tiden.
Så må smøre meg med 30 minst.
Nå kan det holde med 15-20 på kroppen.
Første dagen jeg har gått i kortbukse på jobb, men smurte meg før jeg dro og før vi skulle ut på ettermiddagen [emoji4]
 
Snakk om å ikke ha en fungerende hukommelse :sorry:
Jeg hadde glemt chiabatta deigen min på badet, haha, den har hevet nok tror jeg :wacky:
Så nå må jeg vente en time på at de er ferdige :rolleyes:
 
Back
Topp