Skravletråd uke 19!

En tråd i 'Desember 2018' startet av Lilth, 7 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Jeg er så følsooooom. Jeg er litt redd for å føde, så ble anbefalt å se Fødeklinikken. Aldri sett det før, og fem min inn i en tilfeldig episode og jeg sliter med å ikke begynne å grine. Ikke sånn søt tåre på kinnet-grining, men full on hulking..!

2. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Vi som prøver :) Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Ble trist av det. At går an å være så dum :(

3. Silje_V Glad i forumet Desemberlykke 2018 August 2018

Nei, og det irriterer meg! :mad: Petter Northug ble jo raskt identifisert etter sin fyllekjøring, hvorfor skal ikke denne kjendisen bli avslørt?:shifty:

Jeg kom nettopp hjem fra middag ute med ei venninne og satt akkurat på NRK1. Har aldri fulgt med på Grand Prix, men lurer litt på hvordan det går med Norge? Noen andre som vet? Er sangen vår bra?

4. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Syns egentlig ingen av sangene i år var noe spesielt brae :eek: skuffa over mgp i år :eek: men de sier Norge er en av favorittene

5. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Nå kjenner jeg det kribbler sikkelig i magen for morgen dagen! :eek: Da er det min første time til legen, veldig spent på om det blir ultralyd. Nå vet jeg iallefall at de har det etter jeg har snoket grundig over internett. Håper veldig på å få se et bankende hjerte i morgen <3

• Liker Liker x 1
  6. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Så spennende :)
    Håper du får muligheten til å se den lille da ❤

• Liker Liker x 1
  7. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021

For ett herlig vær:). Kost oss ute i solen idag på stranden. Guttene har kost seg i vannkanten avbrutt av noen sutreøkter på lillebror:)

• Liker Liker x 2
  8. Silje_V Glad i forumet Desemberlykke 2018 August 2018

Herlig vær i dag ja! :) Nå er det bare to små dager (snart en dag faktisk!) til jeg skal på 12-ukers ultralyden. Så da tenker vi å dele nyheten med alle når vi vet om alt ser bra ut mtp utvikling og evt avvik. Ser det er mange som skal på UL nå på tirsdag også for øvrig.

• Liker Liker x 1
  9. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Å så deilig :D

10. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021

Ja håper været varer slik vi får flere slike dager :)

11. Kms92 Forumet er livet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018 Augustbarna 2021

Nå er det under 1 dag igjen til tul. Dette blir grådig spennende og nervepirrende :)

Del denne siden