Skravletråd uke 19!

Jeg er så følsooooom. Jeg er litt redd for å føde, så ble anbefalt å se Fødeklinikken. Aldri sett det før, og fem min inn i en tilfeldig episode og jeg sliter med å ikke begynne å grine. Ikke sånn søt tåre på kinnet-grining, men full on hulking..!
 
Finnes bilder av en mer striglet Stella også. Følger Elisabeth Norheim på facebook, og der er de sikre i sin sak på hvem den skyldige er. ;) Men, jeg har ingen garantier for at det stemmer av den grunn, bare tipper at hun har bedre kontakter i "kjendisverdenen" enn meg.
Ble trist av det. At går an å være så dum :(
 
Har fyllekjørere blitt identifisert? Har ikke lest aviser på noen dager

Nei, og det irriterer meg! :mad: Petter Northug ble jo raskt identifisert etter sin fyllekjøring, hvorfor skal ikke denne kjendisen bli avslørt?:shifty:

Jeg kom nettopp hjem fra middag ute med ei venninne og satt akkurat på NRK1. Har aldri fulgt med på Grand Prix, men lurer litt på hvordan det går med Norge? Noen andre som vet? Er sangen vår bra?
 
Nei, og det irriterer meg! :mad: Petter Northug ble jo raskt identifisert etter sin fyllekjøring, hvorfor skal ikke denne kjendisen bli avslørt?:shifty:

Jeg kom nettopp hjem fra middag ute med ei venninne og satt akkurat på NRK1. Har aldri fulgt med på Grand Prix, men lurer litt på hvordan det går med Norge? Noen andre som vet? Er sangen vår bra?

Syns egentlig ingen av sangene i år var noe spesielt brae :eek: skuffa over mgp i år :eek: men de sier Norge er en av favorittene
 
Nå kjenner jeg det kribbler sikkelig i magen for morgen dagen! :eek: Da er det min første time til legen, veldig spent på om det blir ultralyd. Nå vet jeg iallefall at de har det etter jeg har snoket grundig over internett. Håper veldig på å få se et bankende hjerte i morgen <3
 
Nå kjenner jeg det kribbler sikkelig i magen for morgen dagen! :eek: Da er det min første time til legen, veldig spent på om det blir ultralyd. Nå vet jeg iallefall at de har det etter jeg har snoket grundig over internett. Håper veldig på å få se et bankende hjerte i morgen <3

Så spennende :)
Håper du får muligheten til å se den lille da ❤
 
Herlig vær i dag ja! :) Nå er det bare to små dager (snart en dag faktisk!) til jeg skal på 12-ukers ultralyden. Så da tenker vi å dele nyheten med alle når vi vet om alt ser bra ut mtp utvikling og evt avvik. Ser det er mange som skal på UL nå på tirsdag også for øvrig.
 
Nå er det under 1 dag igjen til tul. Dette blir grådig spennende og nervepirrende :)
 
Back
Topp