Skravletråd uke 18!

Er det noen som har laget Toro sin langpannekake før? :rolleyes:
Passer den faktisk i en langpanne som hører til ovnen?
Haha, sikkert teit spørsmål, men har aldri laget den før :wacky:
Sniker.

Den blir veldig tynn om du bruker langpanna til ovnen, da bør du i så fall ha to poser. Vi bruker en sånn liten langpanne med lokk til.
 
Sniker.

Den blir veldig tynn om du bruker langpanna til ovnen, da bør du i så fall ha to poser. Vi bruker en sånn liten langpanne med lokk til.

Det var egentlig det jeg regnet med. Tusen takk for svar :)
 
Er det noen her som vet om det er farlig å male med akrylmaling når man er gravid? Jeg var midt i en voldsom maleprosess i huset da jeg fant ut at det var en spire i magen ❤️ Hadde vært fint å bli ferdig, men vil ikke risikere noe.
 
Er det noen her som vet om det er farlig å male med akrylmaling når man er gravid? Jeg var midt i en voldsom maleprosess i huset da jeg fant ut at det var en spire i magen ❤️ Hadde vært fint å bli ferdig, men vil ikke risikere noe.
Har ikke hørt nå om det, men kanskje prøve å google det? :)
 
God formiddag. Nettopp kommet meg ut av sengen og lagt meg på sofaen [emoji23] helt utslått
 
Hei alle sammen, gikk ikke bra i natt har mistet høyre egglederen og venstre er det masse sammenvoksinger på. Så mistet alle muligheter til og klare og bli gravid på egen hånd:-(

Jeg viste at jeg mistet uansett da hcg på torsdag var 259 og hcg igår var 283;-(
 
Hei alle sammen, gikk ikke bra i natt har mistet høyre egglederen og venstre er det masse sammenvoksinger på. Så mistet alle muligheter til og klare og bli gravid på egen hånd:-(

Jeg viste at jeg mistet uansett da hcg på torsdag var 259 og hcg igår var 283;-(

Veldig veldig leit å lese ♡
Ta vare på deg selv fremover ♡♡
 
God formiddag. Nettopp kommet meg ut av sengen og lagt meg på sofaen [emoji23] helt utslått
Hørtes veldig godt ut :') Her startet dagen halv 7, er enda på jobb og når jeg er ferdi skal jeg til besteforeldrene mine på middag og kaffe. Så blir en lang dag :eek:
 
Hei alle sammen, gikk ikke bra i natt har mistet høyre egglederen og venstre er det masse sammenvoksinger på. Så mistet alle muligheter til og klare og bli gravid på egen hånd:-(

Jeg viste at jeg mistet uansett da hcg på torsdag var 259 og hcg igår var 283;-(
nei huff :( Ta vare på deg selv❤ Sender deg en god klem❤
 
Hvordan har det gått i dag?? :)
Formen var heldigvis bedre. Har nesten ikke vært kvalm i dag, men kan jo hende det er fordi jeg har vært så fokusert på å få fullført den oppgaven jeg hadde. Så oppgaven gikk veldig bra :) Kan si meg fornøyd med den.
Krysser fingrene for at jeg får en fin dag videre nå som jeg skal til mine besteforeldre og spise middag. Har ikke fortalt dem noe enda og har ikke tenkt til å gjøre det heller. Så håper på det beste :')

Har du hatt en fin dag? :D
 
Formen var heldigvis bedre. Har nesten ikke vært kvalm i dag, men kan jo hende det er fordi jeg har vært så fokusert på å få fullført den oppgaven jeg hadde. Så oppgaven gikk veldig bra :) Kan si meg fornøyd med den.
Krysser fingrene for at jeg får en fin dag videre nå som jeg skal til mine besteforeldre og spise middag. Har ikke fortalt dem noe enda og har ikke tenkt til å gjøre det heller. Så håper på det beste :')

Har du hatt en fin dag? :D

Så godt å høre :) Og enda bedre å være fornøyd med innsatsen :)
Da håper vi at formen er god resten av dagen også, og at du koser deg på middag ♡

Skulle ønske det hadde vært sol i dag, men det har vært en grei innedag. Fått gjort noe småplukk. Nå er det middag snart, og så fotballtreninger..
 
Hei! :) Jeg er helt ny her inne og fersk i "gamet". Gravid på det man må kunne kalle første forsøk og er i dag 7+5. Helt utrolig hvor mye man bekymrer seg over som gravid og min største bekymring er det at jeg har så lite symptomer.. Tidligere var det litt mensmurringer og uren hud som var de tydeligste tegnene, men de siste to ukene har det nesten utelukkende kun vært det at jeg løper mye på do om natta. Vet at det varierer veldig, og kanskje er jeg heldig, men skulle nesten ønske at jeg var litt kvalm slik at jeg kunne føle at det var noe på gang:dontknow. Har legetime denne uka, så håper det vil berolige meg litt.. Noen med lignende erfaringer som har lyst til å dele? :)

Jeg hadde en del murringer da jeg nettopp hadde funnet ut at jeg var gravid, rundt den tiden da mensen egentlig skulle komme. Så forsvant det i noen uker og ble litt bekymret fordi jeg ikke merket noe særlig til disse voksesmertene. Men nå er jeg 9+4 og murringene har kommet tilbake for fullt, og da bekymrer jeg meg såklart for det og :p kan aldri vinne, man bekymrer seg uansett tror jeg
 
Da var man kommet hjem og i sofaen etter en laaang dag.. Har ikke vært hjemme siden 7 i morgest! :eek: Kjennes på kroppen, skulle egentlig ha hoppet i dusjen, men kjenner jeg må slappe litt av først :') Ikke mye avslapping når man er hos besteforeldrene og alle småsøskene som savner deg så mye skal sitte på fange og løftes hele tiden :') Men koselig er det <3 Skal sies det var godt og komme hjem da og slappe av før en ny jobb dag i morgen. :)
 
5+4 og ser ut som om jeg er 20 uker store deler av dagen[emoji15] Slitsomt å være så oppblåst.. men kommer heller ikke unormalt mye luft ut heller.. merkelige greier åssen kroppen skal holde på.. må gå å trekke inn magen hele dagen[emoji13]
 
5+4 og ser ut som om jeg er 20 uker store deler av dagen[emoji15] Slitsomt å være så oppblåst.. men kommer heller ikke unormalt mye luft ut heller.. merkelige greier åssen kroppen skal holde på.. må gå å trekke inn magen hele dagen[emoji13]
Hehe, huff. Har myee luft her... Føler meg ikke særlig "jente" fortiden... både fiser og raper :')
 
Back
Topp