Skravletråd uke 18!

Mamma har anbefalt meg svisker og Biola, så nå skal jeg hamstre etterpå [emoji85] Litt glad jeg skal på jobb nå, for da kan jeg ikke gå og bekymre meg hele tiden. Prøve å fokusere på noe annet

Ja, de dagene med mye å gjøre, så greier jeg hvertfall for en liten stund å glemme graviditeten, litt godt det også noen dager :) lykke til med jobb (og forstoppelsen:p)
 
Hei
Jeg er ny her er ei jente på 27 år som er gravid for andre gang hadde en SA i feb, jeg er i dag 5+6 uker og går til legen hver uke for og sjekke HCG stigning da jeg er bekymret for og miste igjen. Har en del murringer, stikkinger i magen så går og bekymrer meg hver dag :-( vært hos lege i dag men får ikke svar på HCG føre onsdag da det er rød dag i morgen:-(
Håper denne spiren ville sitte :) Håper alle får en fin mandag:) :smiley-angelic001
 
Hei
Jeg er ny her er ei jente på 27 år som er gravid for andre gang hadde en SA i feb, jeg er i dag 5+6 uker og går til legen hver uke for og sjekke HCG stigning da jeg er bekymret for og miste igjen. Har en del murringer, stikkinger i magen så går og bekymrer meg hver dag :-( vært hos lege i dag men får ikke svar på HCG føre onsdag da det er rød dag i morgen:-(
Håper denne spiren ville sitte :) Håper alle får en fin mandag:) :smiley-angelic001
Hei og velkommen hit <3 Så trist og høre at du har mistet før :( Får håpe alt går bra denne gangen og at spiren sitter hele veien <3
Håper du også har en fin mandag så langt <3
 
Jeg hater menn med motorsag! Spesielt de som bruker den nonstop i 6 timer!
 
Ååh.... Jeg har jo ikke klart å gå på do på tre-fire dager, og så plutselig klarte jeg det. Og så var det blod på papiret, og det er helt sikkert bare fordi såre slimhinner og presset så hardt og hemoroider og alt mulig sånt, men nå ble jeg skikkelig bekymret [emoji30]

Hvor kom blodet fra? 1 eller 2?
 
God mandag alle! :) I Trondheim er det strålende sol og kjempevår i dag altså, herlig!! :smiley-bounce015 I morgen er det jo 1 mai også, så da har flesteparten fri kanskje?

Jeg har vært til frisøren i dag og blitt hårfin, etterpå stoppet jeg innom butikken og handlet mat og div før jeg fikk meg en time på sofaen før jeg hentet minstemann i bhg. Håper dere andre har hatt en fin dag så langt! :love7
 
Ferdig på jobb nå kl 16.00. Skal rett på spinning, deretter innom butikken og handle noe godt til middag også er det alenekveld da samboer skal på fotballkamp :) Tenkte jeg skulle begynne på sesong to av The Handmaid`s Tail :p
 
God mandag alle! :) I Trondheim er det strålende sol og kjempevår i dag altså, herlig!! :smiley-bounce015 I morgen er det jo 1 mai også, så da har flesteparten fri kanskje?

Jeg har vært til frisøren i dag og blitt hårfin, etterpå stoppet jeg innom butikken og handlet mat og div før jeg fikk meg en time på sofaen før jeg hentet minstemann i bhg. Håper dere andre har hatt en fin dag så langt! :love7

God mandagsettermiddag :)

Det hørtes jo ut som en flott dag! :)
Deilig å bli hårfin tenker jeg :smiley-bounce012

Fri på alle her i huset i morgen, deilig for da slipper vi vekkerklokke ;)
 
God mandag alle! :) I Trondheim er det strålende sol og kjempevår i dag altså, herlig!! :smiley-bounce015 I morgen er det jo 1 mai også, så da har flesteparten fri kanskje?

Jeg har vært til frisøren i dag og blitt hårfin, etterpå stoppet jeg innom butikken og handlet mat og div før jeg fikk meg en time på sofaen før jeg hentet minstemann i bhg. Håper dere andre har hatt en fin dag så langt! :love7

Jeg skal jobba i morgen og ha en late "fagprøve" for å øve meg til den dagen jeg skal ha den ekte.. Så i dag sitter jeg å skriver planleggingdel og svarer på en del spørsmål. Men plages med konsentrasjonen og formen er ikke på topp i dag heller -.-

Hørtes deilig ut med å bli litt ny på håret og være ute i sol og fint vår vær <3 Kos deg videre i dag :)
 
I dag har jeg prøvd meg litt på jobb igjen. Skal jobbe 40% denne uka. Var veldig greit å gå hjem kl 14 da var jeg fint ferdig og kvalm.

Alle på jobb vet om det var enklest sånn og det er egentlig veldig greit for jeg kan bare være meg selv. Kaster jeg opp så kaster jeg opp.

Nå er jeg litt på sofaen etter middag. Skal snart ut med sønnen min på sparkerampe. Jeg får luft og litt bevegelse og tid med han
 
I dag har jeg prøvd meg litt på jobb igjen. Skal jobbe 40% denne uka. Var veldig greit å gå hjem kl 14 da var jeg fint ferdig og kvalm.

Alle på jobb vet om det var enklest sånn og det er egentlig veldig greit for jeg kan bare være meg selv. Kaster jeg opp så kaster jeg opp.

Nå er jeg litt på sofaen etter middag. Skal snart ut med sønnen min på sparkerampe. Jeg får luft og litt bevegelse og tid med han

Er jo veldig bra at du prøver deg på jobb igjen da tiltross for at du enda spyr :eek: Syns du er veldig flink! <3 Å kan tro at det må være godt at alle vet det og slipper å "skjule" det. Har så lyst og bare fortelle og spesielt nå som formen bare har blitt værre -.- Den var levende med på jobb i forige uke, men i går og i dag har jeg vært super kvalm og brekker meg så ofte også -.- Så er ikke noe særlig :s Man får jo lyst og bare rope det ut at jeg er gravid det er grunnen til at man er sånn man er.. Huff.. Nei gleder meg til 2 trimester :)

Håper du får en fin dag videre og koser deg med sønnen din og at formen din blir bedre snart <3 :)
 
Huff, da kom han som eier huset og spurte om jeg og samboer ville kjøpe huset demmers. De må da vell vite at vi ikke har råd til det. Men noe som fikk meg veldig til å begynne å spekulere var at jeg først spurte om nårtid huset vart lagt ut på finn og sånn og da fikk jeg til svar 2-3 uker også spurte jeg om takseten va den var på, nei det visste han ikke. Åsså spørr han oss om vi er intressert i huset siden vi allerede bodde her og da sier han hvis han får 2 mill for huset er han fornøyd. Men huset er så gammelt og nesten ingenting er gjort med det og vi bor på en plass som folk egentlig flytter i fra isteden for til at 2 mill for et hus er kjempe dyrt :eek: Så følte nesten ut som han skulle lure oss på en måte :eek: Men jeg vet ikke..

Å oppi det hele damer så ligger jeg på sofaen når han er inne her og jeg har ei tskjorte med litt dyp utringning og mitt i alt det her så ser jeg bare puppen stikker ut.. Nei jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå :') Stakkars mann og stakkars meg... huff...
 
Hei! :) Jeg er helt ny her inne og fersk i "gamet". Gravid på det man må kunne kalle første forsøk og er i dag 7+5. Helt utrolig hvor mye man bekymrer seg over som gravid og min største bekymring er det at jeg har så lite symptomer.. Tidligere var det litt mensmurringer og uren hud som var de tydeligste tegnene, men de siste to ukene har det nesten utelukkende kun vært det at jeg løper mye på do om natta. Vet at det varierer veldig, og kanskje er jeg heldig, men skulle nesten ønske at jeg var litt kvalm slik at jeg kunne føle at det var noe på gang:dontknow. Har legetime denne uka, så håper det vil berolige meg litt.. Noen med lignende erfaringer som har lyst til å dele? :)
 
Jeg er ikke sikker. Men nå har det ikke kommet noe mer i hele dag, så jeg tror det var to. Heldigvis!

Jeg blødde fra nummer 2 her forleden også, fikk påvist hemoroider og noen innvendige rifter. Tenker det er det samme til deg også:) Veldig typisk når man er gravid :meh:
 
Back
Topp