Skravletråd uke 18!

Æsj den er litt kjip ja :/ Er det roligere dag da, eller blir det fullt kjør?

Skal ha en "fagprøve" Kalles minifagprøve for å øve seg til fagprøven. Er veldig greit og ha, men kjenner at morgen dagen var ikke den rette dagen og ha det på :') verken med form eller noe -.- Men blir godt og bare få det overstått vil jeg tro
 
Skal ha en "fagprøve" Kalles minifagprøve for å øve seg til fagprøven. Er veldig greit og ha, men kjenner at morgen dagen var ikke den rette dagen og ha det på :') verken med form eller noe -.- Men blir godt og bare få det overstått vil jeg tro
Da er det jo litt ekstra spennende ja. Masse lykke til! Tror kroppen er litt sånn at man klarer å stenge ute det verste når en må også kommer det mer etterpå kanskje. Håper du slipper de verste plagene mens det står på i allefall.
 
Da er det jo litt ekstra spennende ja. Masse lykke til! Tror kroppen er litt sånn at man klarer å stenge ute det verste når en må også kommer det mer etterpå kanskje. Håper du slipper de verste plagene mens det står på i allefall.
Tusen takk, krysser fingrene for det. :) Det er jo bare 5 timer av dagen "heldigvis" :')
 
Ja en god natt søvn hjelper på det aller meste :)
Ja :) Det gjør det. Håper det ikke blir som forige uke når jeg våknet mellom 4 og 5 og bare låg og snudde meg i senga til alarmen ringte.. det gikk fint, men kjente det veldig når jeg fikk helg at kroppen slappet av på en annen måte og det var godt.❤
 
Er veldig fornøyd med at jeg enda ikke har brukt noen egenmeldingsdager pga gravdiditeten. Så om det skulle skje nå som kvalmen er kommet så skal jeg prøve å ikke ha dårlig samvittighet. Fordi om jeg vet jeg blir å ha det :( men skal prøve :)
 
Er veldig fornøyd med at jeg enda ikke har brukt noen egenmeldingsdager pga gravdiditeten. Så om det skulle skje nå som kvalmen er kommet så skal jeg prøve å ikke ha dårlig samvittighet. Fordi om jeg vet jeg blir å ha det :( men skal prøve :)
Jeg har brukt flere! :/ Men sånn er det. Håper du slipper da :)
 
Jeg har brukt flere! :/ Men sånn er det. Håper du slipper da :)
Ja, men er viktig og lytte til kroppen da❤ Tror ikke jeg har vært så veldig flink til det de siste ukene, men har tatt det medro på jobb når jeg har hatt muligheten da. :) Men håper på å minst mulig ja ❤ Men må jeg så må jeg. Heller det enn sykemelding for da blir læretiden utvidet -.-
 
Ja, men er viktig og lytte til kroppen da❤ Tror ikke jeg har vært så veldig flink til det de siste ukene, men har tatt det medro på jobb når jeg har hatt muligheten da. :) Men håper på å minst mulig ja ❤ Men må jeg så må jeg. Heller det enn sykemelding for da blir læretiden utvidet -.-
Æsj ja det er vel noe med det også ja. Det er jo ikke så kult. Er ikke alt som lar seg planlegge, men for hver dag som går er en dag nærmere bedre form sansynligvis :)
 
Da ligger man og venter på operasjon :-( muligens graviditet utenfor eggstokk. Har mistet barnet uansett og mister muligens eggstokk i natt :-(
 
Goood morgen! Håper alle får en deilig fridag, dere som har fri idag. Her startet dagen med litt oppkast. Fikk nesten følelsen av å ha vært ute på livet natt til 1. [emoji51]
 
Da ligger man og venter på operasjon :-( muligens graviditet utenfor eggstokk. Har mistet barnet uansett og mister muligens eggstokk i natt :-(

Så trist å lese. Det må være vondt for deg. [emoji17] Sender deg en varm klem og håper at du lykkes om ikke så lenge [emoji173]️
 
Da ligger man og venter på operasjon :-( muligens graviditet utenfor eggstokk. Har mistet barnet uansett og mister muligens eggstokk i natt :-(

Veldig trist å lese ♡
Håper alt står bra til etter forholdene. Sender over en klem ♡
 
Er det noen som har laget Toro sin langpannekake før? :rolleyes:
Passer den faktisk i en langpanne som hører til ovnen?
Haha, sikkert teit spørsmål, men har aldri laget den før :wacky:
 
Back
Topp