Skravletråd uke 18!

Hei
Jeg er ny her er ei jente på 27 år som er gravid for andre gang hadde en SA i feb, jeg er i dag 5+6 uker og går til legen hver uke for og sjekke HCG stigning da jeg er bekymret for og miste igjen. Har en del murringer, stikkinger i magen så går og bekymrer meg hver dag :-( vært hos lege i dag men får ikke svar på HCG føre onsdag da det er rød dag i morgen:-(
Håper denne spiren ville sitte :) Håper alle får en fin mandag:) :smiley-angelic001

Hei [emoji5] jeg er 6+0 idag og har hatt to SA på rad, skjønner deg godt. Får tatt hcg jeg også og det er veldig nervepirrende å vente på svar. Jeg håpe å få ta ny hcg på onsdag denne uken, da er det 1 uke siden sist..
 
Er jo veldig bra at du prøver deg på jobb igjen da tiltross for at du enda spyr :eek: Syns du er veldig flink! <3 Å kan tro at det må være godt at alle vet det og slipper å "skjule" det. Har så lyst og bare fortelle og spesielt nå som formen bare har blitt værre -.- Den var levende med på jobb i forige uke, men i går og i dag har jeg vært super kvalm og brekker meg så ofte også -.- Så er ikke noe særlig :s Man får jo lyst og bare rope det ut at jeg er gravid det er grunnen til at man er sånn man er.. Huff.. Nei gleder meg til 2 trimester :)

Håper du får en fin dag videre og koser deg med sønnen din og at formen din blir bedre snart <3 :)

Tusen takk, kjekt å høre. Merket at det var lettere når alle visste og greit å komme meg litt ut. For blir kvalm av alt her hjemme, lukter etc.

Og tiden går litt fortere. Jeg har ikke kastet opp i dag, men brekker meg og kvalm.

Håper at det gir seg snart.

Takk for det, kost meg ute med sønnen min i fint vær :Heartred
 
Startet dagen med litt friskt blod :( nå er det kun mørk utflod, men det er aldri et godt tegn med blod. Skal ta blodprøve på onsdag, men forbreder meg på det verste og håper på det beste!:Heartred
 
Den nye uka starter seigt, jeg våkna mellom fire og fem i natt:banghead:. Og fikk selvfølgelig ikke sove igjen før rett før vekkerklokka ulte....
Dumt å sovne igjen da egentlig :rolleyes:
Her ble jeg og frøkna vekt av snorking klokken 4! Var såå surt!
 
Her ble jeg og frøkna vekt av snorking klokken 4! Var såå surt!

Huff, det skjønner jeg.. var plaget hele forige uke å våkne i 4-5 tiden av ingen grunn når jeg skulle opp i 7 tiden for å dra på jobb.. Ikke no særlig nei -.-
 
Startet dagen med litt friskt blod :( nå er det kun mørk utflod, men det er aldri et godt tegn med blod. Skal ta blodprøve på onsdag, men forbreder meg på det verste og håper på det beste!:Heartred
Jeg har blødd begge gangene jeg har vært gravid og første gang fikk jeg en sprell elvende baby i allefall, så det trenger ikke å bety noe :) Krysser fingerne
 
Huff, det skjønner jeg.. var plaget hele forige uke å våkne i 4-5 tiden av ingen grunn når jeg skulle opp i 7 tiden for å dra på jobb.. Ikke no særlig nei -.-
Så kjedelig! Var jeg som måtte få frøkna til å sovne igjen og når hun endelig gjorde det fikk ikke jeg sovne igjen pga snorkingen. Endte opp med å legge meg i hennes seng og få en knapp time til.
 
Så kjedelig! Var jeg som måtte få frøkna til å sovne igjen og når hun endelig gjorde det fikk ikke jeg sovne igjen pga snorkingen. Endte opp med å legge meg i hennes seng og få en knapp time til.
Huff, det er kjipt :(
 
Jeg har blødd begge gangene jeg har vært gravid og første gang fikk jeg en sprell elvende baby i allefall, så det trenger ikke å bety noe :) Krysser fingerne
Ja det kan være en uskyldig blødning. Har et håp om det siden det var veldig lite, men greit å forberede seg litt på det verste siden jeg har vært ut for det en gang tidligere.
 
Her ble jeg og frøkna vekt av snorking klokken 4! Var såå surt!

Det skjønner jeg godt! Kanskje vanskeligere for frøkna å sovne igjen etter å ha blitt vekket så tidlig?
 
Blir tur på legevakten for meg i kveld. Kjempe smerter i høyre side, litt svie ved vannlating. Så håper det er urinveisinfeksjon men er så redd for at jeg er på vei med SA igjen:-(
 
Ja det kan være en uskyldig blødning. Har et håp om det siden det var veldig lite, men greit å forberede seg litt på det verste siden jeg har vært ut for det en gang tidligere.
Skjønner den veldig godt! <3
 
Det skjønner jeg godt! Kanskje vanskeligere for frøkna å sovne igjen etter å ha blitt vekket så tidlig?
Ja og så prøver vi å venne henne til å sove i egen seng i steden for å komme inn til oss hver natt. Der vil det jo blir stadig trangere så.. Jeg ville ta kampen men ikke mannen så var derfor jeg tok det.
 
hva godt og legge seg i sengen, Kjenner nå at jeg skulle ønske jeg også hadde fri i morgen slik at jeg kunne sove lenge iallefall litt lenger enn til halv 7 :eek:
 
hva godt og legge seg i sengen, Kjenner nå at jeg skulle ønske jeg også hadde fri i morgen slik at jeg kunne sove lenge iallefall litt lenger enn til halv 7 :eek:
Æsj den er litt kjip ja :/ Er det roligere dag da, eller blir det fullt kjør?
 
Back
Topp