Skravletråd uke 16

En tråd i 'Desember 2018' startet av Turbo, 16 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

God morgen ja eller skal jeg si god dag! :) :')

2. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Joda, men det funker dårlig å overlate alt til gubben så tidlig. Men nå er d beina høyt fram til jeg skal på fest i kveld :p

3. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Så godt :)

4. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

:laughing025Når du ser vaiana med ungene og begynner grine :laughing021 ikke skjedd med den filmen før

5. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Sitter og gomler på smurf. I går spiste jeg fruktmentos og noe annet sånn fruktkaramell greie. Jeg haaaater sånt men nå må jeg ha det mot kvalmen. Stakkars kropp. Stakkars tenner :nailbiting:

6. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

I dag er den store handledagen! Unger vokser jo fortere enn fortest..
    Selv om jeg har 5 gutter, så er det lite arve tendenser.. hehe..
    3 av dem er nesten like store og 2 er like store.. enda det er aldersforskjell :p

Henge på senter når det er så fint vær, er ikke innafor!

7. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Huff, er så lei formen jeg har di første timene etter jeg har våknet. Gleder meg veldig til den morgenen jeg våkner opp og føler meg "normal" igjen :eek: Skal bli så utrolig godt :)

Har heldivis fått i meg 2 knekkebrød med syltetøy nå og et glass appelsin juice så får håpe kvalmen avtar etterhvert nå :)

8. Ønskedrømmer Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Dere som skal/har vært på tidlig ul igjennom det offentlige. Tok det lang tid før dere fikk time? [emoji5]

9. Rosalotte Andre møte med forumet

Jeg fikk bekreftet graviditet 3. April med blodprøve og skal nå den 26. April. Dette er på riksen pga IVF. Ellers vet jeg ikke [emoji4]

10. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Jeg fikk time to dager etter, men det hadde vært en avbestilling.

Kommer vel an på hvor du skal på tul, på gyn poliklinikk er det alltid litt lenger ventetid enn hos gyn med eget kontor, men som er under offentlig.

11. Katch Glad i forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

5 min så satt jeg i stolen

12. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Åj, det var fort :eek:

13. Ønskedrømmer Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Takk for svar alle sammen. Regner med at det kommer innkallelse i løpet av neste uke

14. xiddigaha Elsker forumet Himmelbarn Septemberbarna 2019

Hjelpe meg for et temperament jeg har i dag, føler jeg er en tikkende bombe som har gått av noen par ganger :rolleyes: Ikke bra!

• Enig Enig x 1
  15. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Hehe, stakkars de som er rundt deg i dag da :')
    Føler humøre holder seg som normalt her :eek:

16. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Dere som ble med i den skjulte gruppa hvor lang tid tok det før du søkte til du slapp inn? :eek:
    Er enda ikke sluppet inn :eek:

17. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Det står at det kan ta fra 2 sekunder til 3 dager.. skal gjennom et par ledd...:)

18. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ja åkei :)

19. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Men når jeg tenker over det, så kanskje vi skulle gjort litt om på reglene for å bli med i den skjulte gruppa?
    Er flere her inne som har vært veldig aktive, men ikke vært medlem mer enn en til to uker.. og kriteriet er jo å ha vært medlem en mnd...

20. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Åj e det et kriterie? Eg ha jo vøre medlem av babyverden ei stund, men forume trur eg laga meg bruker forige hælg ja :eek: Da kommer eg vell ikke inn på den skjulte gruppa på ei stund ja :eek:

Men går det an og ender reglan tel at det bi mindre ventetid? Må man ha vøre meir aktiv da?

Del denne siden