Skravletråd uke 16

En tråd i 'Desember 2018' startet av Turbo, 16 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Kjenner meg igjen.. Tror egentlig mange har en mistanke nå. Får kommentarer om at jeg ser pjusk ut og om det går bra osv.. Og formen min svinger sånn så tror nok ikke de tenker influensa hehe :) Er ikke krise om noen finner det ut egentlig, men hadde gjerne sett for meg å holde det hemmelig noen uker til da

2. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ja skjønner det. Tror jo enkelte har tanker om det her også, men heldigvis har ingen tørt og spørre meg enda. :)
    Får håpe at man klarer å holde det skjult til man vil si noe selv. Mitt problem er at hvis damene på jobb finner ut av det så vet alle det, hele bygda jeg bor i.. Å jeg har jo bare fortalt moren og faren min. Resten av familien vet jo ingenting enda. Å det blir domt syns jeg :( Men krysser fingrene for at det går bra :)

3. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

De må da vel kunne respektere det om du ber dem holde tett? Noe annet er jo veldig dårlig i tilfelle:/

4. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Haha. Nei. Bor og jobber en en bygd. Så orker liksom ikke jungel telegrafen før vi er klare selv

5. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ja, nei jeg tror nok det ha ville blitt snakk om veldig fort. Er slik det foregår her. Det er nok at folk går inn til jordmoren helt i begynnelsn og andre ser det så blir det rykter om at de venter lite barn. Det er faktisk en av grunnene til at jeg kommer til å velge og ikke gå til jordmor, men bare fastlegen :eek:

6. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Hjelpes! Er det en veldig liten plass?

7. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Sånn er det her òg, det er til å bli sprø av! Folk har lite å drive med... slitsomt...:sour:

8. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ja, det er ikke så veldig mange som bor her. Å hvis folk er får vite det så sprer det seg til neste bygd og bygdn etter der... Så er ikke enkelt altså :eek: Skjønner ikke vitsen, men har alltid vært slik :eek:

9. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ja det er veldig slitsomt...

10. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Hahaha. Kjenner meg så sykt igjen!!!! Husker jeg var hos jordmor da jeg ventet minsten, og møtte en bekjent på parkeringsplass utenfor. (Er legekontor også der som jordmoren er). Og en stund etterpå plinger d inn på inboxen min om jeg var gravid :confused: fordi hun selv hadde vært hos jordmor og stolen var varm når hun satt seg ned. Og var kun meg hun hadde møtt på veien :laughing021 ble helt paff eg. At der skal så lite til liksom.

11. Ønskedrømmer Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Hehe måtte le litt når jeg leste denne [emoji23][emoji23] stolen var varm! Prøver å holde det skjult her å, men jordmor ligger veeeldig nærme jobb. Så er spent på om jeg klarer å snike meg avsted uten å bli sett.

12. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Hhahaha, for et sammentreff :')

13. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Oj...
    Jeg lurer på hva som får folk til å spørre om sånn jeg..

14. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Legen min sa jeg enten hadde kommet lenger eller at fosteret vokste fort. Jeg skjønte ikke helt. Men ut fra nye termin så var datoen baby ble unnfanget 13 mars, og det er jo dagen etter jeg hadde positiv EL-test.

15. Oslo1989 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Kan jo høres riktig ut det da :) man kan vel kanskje bli flyttet litt frem og tilbake videre i svangerskapet, men greit nå i startet å hoppe litt frem:p

16. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Var heeelt i orden [emoji16]

• Liker Liker x 1
  17. Oslo1989 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Da er du 8+0 om under 2 timer:p:p

18. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Haha I know!! Gleder meg til å lese info om ny uke på appene mine [emoji23]

• Liker Liker x 1
  19. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Hvordan får dere emojiene til å være i innleggene..?? når jeg prøver å bruke flire ansikte eller apene så blir di borte. Må liksom skrive på den gamledagse måten " : ) eller : o" for å få frem noen fjes på innleggene mine. Kjenner jeg blir sikkelig frustrert over det. "apefjes som holder seg framfor øyene"

20. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Det går bare når jeg skriver dem inn i appen [emoji85]

Del denne siden