Skravletråd uke 16

En tråd i 'Desember 2018' startet av Turbo, 16 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Er så trøtt, men vil ikke sove :')

2. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Nei, huff. Tårekanaler også? Det har ikke jeg. Kan ikke bli tett i nesen uten at bihulebetennelse kommer etter. Så det er fryktelig slitsomt!

3. Silje_V Glad i forumet Desemberlykke 2018 August 2018

Det er grantert bihulebetennelse! Jeg får alltid fæl smak i munnen da, mange bakterier som siver ned fra nesen og til halsen. Google post-nasal drip.

4. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Blææ; jeg håpet egentlig det var et symptom på noe helt annet. Haha! Takk, skal google det [emoji16]

5. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Vært i baby shower i dag. Og var mange gravide der. Fyyyy så vanskelig å holde seg ass! Men nå er eg dau trøtt og kvalm. Oueeee så slitsomt hvis denne kvalmen skal være sånn i ukesvis.

6. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Jeg har hatt tett nese i 2 uker nå, blir værst når jeg skal legge
    Det skjønner jeg :eek: Får håpe du får slappet av nå i kveld litt <3
    Er lei kvalmen allerede.. har gått med den i 2 uker nå -.-

7. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Haha. 2 dager her bare... :p blir spennende å se hvor ille den blir

8. Mammatil1håperpå2 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Hihi, føler med deg. Jeg er livredd for å forsnakke meg. Kunne lett gluppet ut av meg i en eller annen sammenheng.. ikke nødvendigvis «jeg er gravid», men type «nei, det kan jeg jo ikke nå», eller «nei, jeg kan da ikke drikke» :D

9. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Haha. Ja
    Vi diskuterte litt de nye permisjon reglene. Like før jeg så at "det blir noe dritt hvis gubben må være hjemme i 14 uker". Og dette med rett til barnehageplass. At desember er taperne. :p like før det glapp da ja.

10. Mammatil1håperpå2 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Tenker nesten ikke over det før det er for sent :D

11. Dekita Glad i forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Haha, skjønner det var vansklig å holde seg da xsmile8

12. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

I dag våknet jeg som det gasskraftverket :laughing025 så sykt oppblåst. Trøtt og uggen. Godt jeg kan legge meg nedpå litt igjen før jobb kl 12. Først få ungene ut av hus :p

13. Mammatil1håperpå2 Elsker forumet Desemberlykke 2018

God morgen damer. Har dere sovet godt?
    Det har ikke jeg o_O måtte stå opp i natt pga ubehag og stikking. Luftsmerter og ligamentsmerter

14. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Dårlig søvn her også. Masse luft. Og måtte tisse noe voldsomt kl 3. Ligger d våken leeenge i håp om at det gir seg, men må alltid gi etter å gå på do :p vanskelig å sovne igjen etterpå da

15. Mammatil1håperpå2 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Jeg sto opp like før 2 og ble sittende en halvtimes tid før jeg la meg igjen. Vrei meg litt i senga før jeg omsider sovnet. Skjønner absolutt hva du snakker om :p

16. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Åååå blitt mer uggen i dag. Og d rumler i magen innimellom. Håper ikke d utvikler seg til pjuking. Har virkelig ikke tid til å bli så slått ut akkurat nå.

Del denne siden