Skravletråd uke 16

Hørtes veldig slitsomt ut. Og det har jo vart ganske lenge.. Lurt å høre med legen da ja.

Ja, masse, hvis jeg blir litt forkjøla så kan man banne på at jeg får bihulebetennelse dagen etter. Og da tetter alt seg. Tette tårekanaler og i øra.. blæh..

Nei, huff. Tårekanaler også? Det har ikke jeg. Kan ikke bli tett i nesen uten at bihulebetennelse kommer etter. Så det er fryktelig slitsomt!
 
Jeg tror jeg har fått bihulebetennelse igjen. Er sinnsykt tett i nesen, og får en voldsom hodepine om jeg ikke bruker nesespray. Nå har jeg imidlertid også fått en forferdelig smak i munnen hele tiden, selv etter jeg pusser tennene. Og jeg får vondt når jeg gaper. Kan det være noe annet? ‍♀️

Det er grantert bihulebetennelse! Jeg får alltid fæl smak i munnen da, mange bakterier som siver ned fra nesen og til halsen. Google post-nasal drip.
 
Det er grantert bihulebetennelse! Jeg får alltid fæl smak i munnen da, mange bakterier som siver ned fra nesen og til halsen. Google post-nasal drip.

Blææ; jeg håpet egentlig det var et symptom på noe helt annet. Haha! Takk, skal google det [emoji16]
 
Vært i baby shower i dag. Og var mange gravide der. Fyyyy så vanskelig å holde seg ass! Men nå er eg dau trøtt og kvalm. Oueeee så slitsomt hvis denne kvalmen skal være sånn i ukesvis.
 
Jeg har hatt tett nese i 2 uker nå, blir værst når jeg skal legge
Vært i baby shower i dag. Og var mange gravide der. Fyyyy så vanskelig å holde seg ass! Men nå er eg dau trøtt og kvalm. Oueeee så slitsomt hvis denne kvalmen skal være sånn i ukesvis.

Det skjønner jeg :eek: Får håpe du får slappet av nå i kveld litt <3
Er lei kvalmen allerede.. har gått med den i 2 uker nå -.-
 
Jeg har hatt tett nese i 2 uker nå, blir værst når jeg skal legge


Det skjønner jeg :eek: Får håpe du får slappet av nå i kveld litt <3
Er lei kvalmen allerede.. har gått med den i 2 uker nå -.-
Haha. 2 dager her bare... :p blir spennende å se hvor ille den blir
 
Vært i baby shower i dag. Og var mange gravide der. Fyyyy så vanskelig å holde seg ass! Men nå er eg dau trøtt og kvalm. Oueeee så slitsomt hvis denne kvalmen skal være sånn i ukesvis.

Hihi, føler med deg. Jeg er livredd for å forsnakke meg. Kunne lett gluppet ut av meg i en eller annen sammenheng.. ikke nødvendigvis «jeg er gravid», men type «nei, det kan jeg jo ikke nå», eller «nei, jeg kan da ikke drikke» :D
 
Hihi, føler med deg. Jeg er livredd for å forsnakke meg. Kunne lett gluppet ut av meg i en eller annen sammenheng.. ikke nødvendigvis «jeg er gravid», men type «nei, det kan jeg jo ikke nå», eller «nei, jeg kan da ikke drikke» :D
Haha. Ja
Vi diskuterte litt de nye permisjon reglene. Like før jeg så at "det blir noe dritt hvis gubben må være hjemme i 14 uker". Og dette med rett til barnehageplass. At desember er taperne. :p like før det glapp da ja.
 
Haha. Ja
Vi diskuterte litt de nye permisjon reglene. Like før jeg så at "det blir noe dritt hvis gubben må være hjemme i 14 uker". Og dette med rett til barnehageplass. At desember er taperne. :p like før det glapp da ja.

Tenker nesten ikke over det før det er for sent :D
 
Haha. Ja
Vi diskuterte litt de nye permisjon reglene. Like før jeg så at "det blir noe dritt hvis gubben må være hjemme i 14 uker". Og dette med rett til barnehageplass. At desember er taperne. :p like før det glapp da ja.
Haha, skjønner det var vansklig å holde seg da xsmile8
 
I dag våknet jeg som det gasskraftverket :laughing025 så sykt oppblåst. Trøtt og uggen. Godt jeg kan legge meg nedpå litt igjen før jobb kl 12. Først få ungene ut av hus :p
 
God morgen damer. Har dere sovet godt?
Det har ikke jeg o_O måtte stå opp i natt pga ubehag og stikking. Luftsmerter og ligamentsmerter
 
God morgen damer. Har dere sovet godt?
Det har ikke jeg o_O måtte stå opp i natt pga ubehag og stikking. Luftsmerter og ligamentsmerter
Dårlig søvn her også. Masse luft. Og måtte tisse noe voldsomt kl 3. Ligger d våken leeenge i håp om at det gir seg, men må alltid gi etter å gå på do :p vanskelig å sovne igjen etterpå da
 
Dårlig søvn her også. Masse luft. Og måtte tisse noe voldsomt kl 3. Ligger d våken leeenge i håp om at det gir seg, men må alltid gi etter å gå på do :p vanskelig å sovne igjen etterpå da

Jeg sto opp like før 2 og ble sittende en halvtimes tid før jeg la meg igjen. Vrei meg litt i senga før jeg omsider sovnet. Skjønner absolutt hva du snakker om :p
 
Åååå blitt mer uggen i dag. Og d rumler i magen innimellom. Håper ikke d utvikler seg til pjuking. Har virkelig ikke tid til å bli så slått ut akkurat nå.
 
Back
Topp