Skravletråd uke 16

Huff. Viktig og kjenne på kroppen og ta det litt med ro da.
Joda, men det funker dårlig å overlate alt til gubben så tidlig. Men nå er d beina høyt fram til jeg skal på fest i kveld :p
 
:laughing025Når du ser vaiana med ungene og begynner grine :laughing021 ikke skjedd med den filmen før
 
Sitter og gomler på smurf. I går spiste jeg fruktmentos og noe annet sånn fruktkaramell greie. Jeg haaaater sånt men nå må jeg ha det mot kvalmen. Stakkars kropp. Stakkars tenner :nailbiting:
 
I dag er den store handledagen! Unger vokser jo fortere enn fortest..
Selv om jeg har 5 gutter, så er det lite arve tendenser.. hehe..
3 av dem er nesten like store og 2 er like store.. enda det er aldersforskjell :p

Henge på senter når det er så fint vær, er ikke innafor!
 
Huff, er så lei formen jeg har di første timene etter jeg har våknet. Gleder meg veldig til den morgenen jeg våkner opp og føler meg "normal" igjen :eek: Skal bli så utrolig godt :)

Har heldivis fått i meg 2 knekkebrød med syltetøy nå og et glass appelsin juice så får håpe kvalmen avtar etterhvert nå :)
 
Dere som skal/har vært på tidlig ul igjennom det offentlige. Tok det lang tid før dere fikk time? [emoji5]
 
Dere som skal/har vært på tidlig ul igjennom det offentlige. Tok det lang tid før dere fikk time? [emoji5]

Jeg fikk time to dager etter, men det hadde vært en avbestilling.

Kommer vel an på hvor du skal på tul, på gyn poliklinikk er det alltid litt lenger ventetid enn hos gyn med eget kontor, men som er under offentlig.
 
Hjelpe meg for et temperament jeg har i dag, føler jeg er en tikkende bombe som har gått av noen par ganger :rolleyes: Ikke bra!
 
Dere som ble med i den skjulte gruppa hvor lang tid tok det før du søkte til du slapp inn? :eek:
Er enda ikke sluppet inn :eek:
 
Men når jeg tenker over det, så kanskje vi skulle gjort litt om på reglene for å bli med i den skjulte gruppa?
Er flere her inne som har vært veldig aktive, men ikke vært medlem mer enn en til to uker.. og kriteriet er jo å ha vært medlem en mnd...
 
Men når jeg tenker over det, så kanskje vi skulle gjort litt om på reglene for å bli med i den skjulte gruppa?
Er flere her inne som har vært veldig aktive, men ikke vært medlem mer enn en til to uker.. og kriteriet er jo å ha vært medlem en mnd...
Åj e det et kriterie? Eg ha jo vøre medlem av babyverden ei stund, men forume trur eg laga meg bruker forige hælg ja :eek: Da kommer eg vell ikke inn på den skjulte gruppa på ei stund ja :eek:

Men går det an og ender reglan tel at det bi mindre ventetid? Må man ha vøre meir aktiv da?
 
Back
Topp