Skravletråd uke 10

Så koselig :Heartred fikk du papirer og slikt så tidlig?
Ja, fikk alt av henvisninger, helsekort og rekvisisjoner :-) det var de som satt meg opp så tidlig. Jeg sendte en mail når jeg var 5+0 og de ringte dagen etterpå og ville ha meg inn så fort som mulig :-)

I dag er jeg nødt til å si til sjefen at jeg er gravid :nailbiting: jobber på en plass som er veldig lite egnet for gravide, og blir da tatt ut i svangerskapspenger.. Men det føles bare så teit å si det så tidlig, og da spesielt når det kun er 4-5 uker siden jeg fortalte at jeg hadde SA. Håper bare spiren holder seg til termin denne gangen så det ikke blir enda flere kleine samtaler :facepalm:

I dag er jeg nødt til å si til sjefen at jeg er gravid :nailbiting: jobber på en plass som er veldig lite egnet for gravide, og blir da tatt ut i svangerskapspenger.. Men det føles bare så teit å si det så tidlig, og da spesielt når det kun er 4-5 uker siden jeg fortalte at jeg hadde SA. Håper bare spiren holder seg til termin denne gangen så det ikke blir enda flere kleine samtaler :facepalm:
Lykke til!! Jeg og har fortalt det allerede, fordi jeg er ute i permisjon med forrige baby, og ønsket gi beskjed om at jeg mest trolig kkke komme tilbake. Lederen min satt veldig stor pris på at jeg ga beskjed så tidlig som jeg gjorde, da det gjorde det lettere for de å planlegge litt og å få inn vikar

Lykke til!! Jeg og har fortalt det allerede, fordi jeg er ute i permisjon med forrige baby, og ønsket gi beskjed om at jeg mest trolig kkke komme tilbake. Lederen min satt veldig stor pris på at jeg ga beskjed så tidlig som jeg gjorde, da det gjorde det lettere for de å planlegge litt og å få inn vikar
Takk! Ja, det er jo ganske forståelig:)

Jeg sa det også i uke 4-5 sist pga. noen hensyn som måtte tas. Nå tenker jeg å si det snart så de kan få litt tid til å planlegge noen til å ta over etter hvert.

Var SÅ dårlig i går kveld. Aner ikke hvorfor. Er pollenallergiker så ja... har snakka med tryggmammamedisin om allergimedisinen. Men vil bare legge meg under dyna og vente til juni ;) andre trimester

Ååh, så kjedelig med allergi.. Må du vente til andre trimester for å starte på medisinen?

Så kjekt med barnefri! Har dere noen planer du og mannen, bortsett fra Avslapning? Spise noe dere ikke kan spise ellers ?

Back
Topp