Skravletråd uke 10

Ja, fikk alt av henvisninger, helsekort og rekvisisjoner :-) det var de som satt meg opp så tidlig. Jeg sendte en mail når jeg var 5+0 og de ringte dagen etterpå og ville ha meg inn så fort som mulig :-)
Så kjekt å være i gang!! Tenk det!

I dag er jeg nødt til å si til sjefen at jeg er gravid :nailbiting: jobber på en plass som er veldig lite egnet for gravide, og blir da tatt ut i svangerskapspenger.. Men det føles bare så teit å si det så tidlig, og da spesielt når det kun er 4-5 uker siden jeg fortalte at jeg hadde SA. Håper bare spiren holder seg til termin denne gangen så det ikke blir enda flere kleine samtaler :facepalm:
Tror du ikke sjefen forventer at du prøver å bli gravid igjen etter SA da? (får ikke opp smiluer!! Ville sette et hjerte her hehe).

Fikk du fortalt? Er det en jobb det ikke går an å tilpasse/omplassere?

Vært litt stille fra meg her, føler ikke jeg har noe mer å bidra med enn å klage på kvalme :hilarious: Øker Xonvea i dag, håper det hjelper. Er samtidig «glad» for at det er tydelige symptomer. I helgen skal vi nok bare slappe av, kanskje spise med noen venner som også var barn.

Åh, så kjedelig med den kvalmen.. Hvor ofte kan du øke? Merker du ingenting av Xonvea? :(

Lykke til!! Jeg og har fortalt det allerede, fordi jeg er ute i permisjon med forrige baby, og ønsket gi beskjed om at jeg mest trolig kkke komme tilbake. Lederen min satt veldig stor pris på at jeg ga beskjed så tidlig som jeg gjorde, da det gjorde det lettere for de å planlegge litt og å få inn vikar
Det var lurt! Hvor lenge har det permisjon nå? Fra en til en annen?

Er det bare hos meg at baren med blant annet smiley er utilgjengelig? Ble jo helt tullete å skrive uten dem hehe!

Screenshot_20250307_185908_Chrome.jpg

Åh, så kjedelig med den kvalmen.. Hvor ofte kan du øke? Merker du ingenting av Xonvea? :(
Jeg kan doble dosen, øke fra 2 til 4 tabletter. Så nå tar jeg 3. Jeg merker det hjelper noe, og mer nå som jeg også tar på dagtid. Men blir veldig trøtt av det, så i dag sov jeg 3 timer, og legger meg straks jeg har spist litt kveldsmat :hilarious:

Tror du ikke sjefen forventer at du prøver å bli gravid igjen etter SA da? (får ikke opp smiluer!! Ville sette et hjerte her hehe).

Fikk du fortalt? Er det en jobb det ikke går an å tilpasse/omplassere?
Jo, muligens, men har ikke sagt at vi er prøvere. Legen min ble veldig sjokket over at jeg hadde blitt så raskt gravid igjen :hilarious: Fikk ikke snakket med sjefen i dag, kun en nært sjefen. De har ikke fått til å tilrettelegge tidligere, men jeg får mer svar til uken :)

Jeg strikker egentlig.. Bare hatt ufrivillig pause i over ett år nå, pga helsa har jeg ikke orket :( Melkesyre av å holde strikkepinner osv..

Hva med deg? Hva driver du med?
Uffda, så kjedelig. Men vet litt hvordan det er, hendt jeg har hatt sånne pauser. Blir sånn innimellom.

Jeg hekler og syr :)

Skjedde med meg tidligere en gang, var en knapp som jeg hadde kommet nær. Husker ikke hvilken det er, men det er en knapp for å "åpne" menyen igjen
Jeg fant ut det når du sa dette! Trykket rundt og fant ut at om jeg trykket på de tre prikkene på den pila, og videre på klammene, så kom menyen tilbake igjen :wacky: ikke logisk i det hele tatt, men så lenge det fungerte så :chicken::knegg:

Uffda, så kjedelig. Men vet litt hvordan det er, hendt jeg har hatt sånne pauser. Blir sånn innimellom.

Jeg hekler og syr :)
Så spennende! Har du noe spesielt prosjekt nå?

Jeg tror jeg må blåse støv av stikkingen om det viser seg å vær liv på tirsdag.. Det må være et mål!

Jo, muligens, men har ikke sagt at vi er prøvere. Legen min ble veldig sjokket over at jeg hadde blitt så raskt gravid igjen :hilarious: Fikk ikke snakket med sjefen i dag, kun en nært sjefen. De har ikke fått til å tilrettelegge tidligere, men jeg får mer svar til uken :)
Nei, men de er vel heller ikke vanlig å si egentlig. De skjønte vel det da du hadde en SA, da betyr det jo oftest at nav prøver å få barn :Heartred

Så bra dere ble så raskt gravid igjen, forresten!!

Jeg kan doble dosen, øke fra 2 til 4 tabletter. Så nå tar jeg 3. Jeg merker det hjelper noe, og mer nå som jeg også tar på dagtid. Men blir veldig trøtt av det, så i dag sov jeg 3 timer, og legger meg straks jeg har spist litt kveldsmat :hilarious:
Ja, fast forstått det er en fæl bivirkning med å gi trøtthet :confused: :bag: Men kanskje heller det enn kvalme, det er virkelig super kjipt!

Vi har besøk i helga, heldigvis var det ikke alkoholfolk, for min attenåring kunne funnet på å tilby meg et glass vin om besøket ville ha vin - hun har ikke funnet ut at jeg har vært gravid på disse tre ukene vi har visst. Og nå som vi er så nært ultralyden (tirsdag) hadde jeg lyst å se at det var liv først. Når vi har muligheten liksom.

Back
Topp