Så kjekt å være i gang!! Tenk det!Ja, fikk alt av henvisninger, helsekort og rekvisisjonerdet var de som satt meg opp så tidlig. Jeg sendte en mail når jeg var 5+0 og de ringte dagen etterpå og ville ha meg inn så fort som mulig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt å være i gang!! Tenk det!Ja, fikk alt av henvisninger, helsekort og rekvisisjonerdet var de som satt meg opp så tidlig. Jeg sendte en mail når jeg var 5+0 og de ringte dagen etterpå og ville ha meg inn så fort som mulig
![]()
Tror du ikke sjefen forventer at du prøver å bli gravid igjen etter SA da? (får ikke opp smiluer!! Ville sette et hjerte her hehe).I dag er jeg nødt til å si til sjefen at jeg er gravidjobber på en plass som er veldig lite egnet for gravide, og blir da tatt ut i svangerskapspenger.. Men det føles bare så teit å si det så tidlig, og da spesielt når det kun er 4-5 uker siden jeg fortalte at jeg hadde SA. Håper bare spiren holder seg til termin denne gangen så det ikke blir enda flere kleine samtaler
![]()
Vært litt stille fra meg her, føler ikke jeg har noe mer å bidra med enn å klage på kvalmeØker Xonvea i dag, håper det hjelper. Er samtidig «glad» for at det er tydelige symptomer. I helgen skal vi nok bare slappe av, kanskje spise med noen venner som også var barn.
Det var lurt! Hvor lenge har det permisjon nå? Fra en til en annen?Lykke til!! Jeg og har fortalt det allerede, fordi jeg er ute i permisjon med forrige baby, og ønsket gi beskjed om at jeg mest trolig kkke komme tilbake. Lederen min satt veldig stor pris på at jeg ga beskjed så tidlig som jeg gjorde, da det gjorde det lettere for de å planlegge litt og å få inn vikar
Ja! Hyttetur på fjellet med familien og gå på langrenn![]()
Jeg strikker egentlig.. Bare hatt ufrivillig pause i over ett år nå, pga helsa har jeg ikke orketNoen som driver med håndarbeid her, da?
Det er akkuratt nok snø til å gå på ski, men var overraskende lite snø her egentligSå kjekt! Det hørtes deilig ut! Håpe det er snø igjen, her på lavlandet er det tomt gitt hehe
Er det bare hos meg at baren med blant annet smiley er utilgjengelig? Ble jo helt tullete å skrive uten dem hehe!
Vis vedlegget 456168

Jeg kan doble dosen, øke fra 2 til 4 tabletter. Så nå tar jeg 3. Jeg merker det hjelper noe, og mer nå som jeg også tar på dagtid. Men blir veldig trøtt av det, så i dag sov jeg 3 timer, og legger meg straks jeg har spist litt kveldsmatÅh, så kjedelig med den kvalmen.. Hvor ofte kan du øke? Merker du ingenting av Xonvea?![]()

Skjedde med meg tidligere en gang, var en knapp som jeg hadde kommet nær. Husker ikke hvilken det er, men det er en knapp for å "åpne" menyen igjenEr det bare hos meg at baren med blant annet smiley er utilgjengelig? Ble jo helt tullete å skrive uten dem hehe!
Vis vedlegget 456168
Strikker litt - og er ellers glad i små diy-prosjekter, men det er ikke alltid tiden strekker til med nye prosjekterNoen som driver med håndarbeid her, da?

Jo, muligens, men har ikke sagt at vi er prøvere. Legen min ble veldig sjokket over at jeg hadde blitt så raskt gravid igjenTror du ikke sjefen forventer at du prøver å bli gravid igjen etter SA da? (får ikke opp smiluer!! Ville sette et hjerte her hehe).
Fikk du fortalt? Er det en jobb det ikke går an å tilpasse/omplassere?
Fikk ikke snakket med sjefen i dag, kun en nært sjefen. De har ikke fått til å tilrettelegge tidligere, men jeg får mer svar til uken Uffda, så kjedelig. Men vet litt hvordan det er, hendt jeg har hatt sånne pauser. Blir sånn innimellom.Jeg strikker egentlig.. Bare hatt ufrivillig pause i over ett år nå, pga helsa har jeg ikke orketMelkesyre av å holde strikkepinner osv..
Hva med deg? Hva driver du med?
Jeg fant ut det når du sa dette! Trykket rundt og fant ut at om jeg trykket på de tre prikkene på den pila, og videre på klammene, så kom menyen tilbake igjenSkjedde med meg tidligere en gang, var en knapp som jeg hadde kommet nær. Husker ikke hvilken det er, men det er en knapp for å "åpne" menyen igjen
ikke logisk i det hele tatt, men så lenge det fungerte så 

Så spennende! Har du noe spesielt prosjekt nå?Uffda, så kjedelig. Men vet litt hvordan det er, hendt jeg har hatt sånne pauser. Blir sånn innimellom.
Jeg hekler og syr![]()
Det var flaks!Det er akkuratt nok snø til å gå på ski, men var overraskende lite snø her egentlig![]()
Nei, men de er vel heller ikke vanlig å si egentlig. De skjønte vel det da du hadde en SA, da betyr det jo oftest at nav prøver å få barnJo, muligens, men har ikke sagt at vi er prøvere. Legen min ble veldig sjokket over at jeg hadde blitt så raskt gravid igjenFikk ikke snakket med sjefen i dag, kun en nært sjefen. De har ikke fått til å tilrettelegge tidligere, men jeg får mer svar til uken
![]()
Ja, fast forstått det er en fæl bivirkning med å gi trøtthetJeg kan doble dosen, øke fra 2 til 4 tabletter. Så nå tar jeg 3. Jeg merker det hjelper noe, og mer nå som jeg også tar på dagtid. Men blir veldig trøtt av det, så i dag sov jeg 3 timer, og legger meg straks jeg har spist litt kveldsmat![]()
Men kanskje heller det enn kvalme, det er virkelig super kjipt!