Skravletråd uke 10

Jeg fant ut det når du sa dette! Trykket rundt og fant ut at om jeg trykket på de tre prikkene på den pila, og videre på klammene, så kom menyen tilbake igjen :wacky: ikke logisk i det hele tatt, men så lenge det fungerte så :chicken::knegg:
Herlig! Godt å få tilbake de smilyene :laughing002 :cat:

Så spennende! Har du noe spesielt prosjekt nå?

Jeg tror jeg må blåse støv av stikkingen om det viser seg å vær liv på tirsdag.. Det må være et mål!
Gleder meg til babystrikk :) Har du tenkt på hva du skal strikke?

Såpelaging og, ja! Kult :) Hekler og syr. Mest sying nå om dagen. Men det er en dyr hobby:hilarious:
Så gøy! Jeg er veldig dårlig til å sy selv :hilarious: hva syr du? :-)

Savner såpelaging, det er så gjør meg så mindful/tilstede i øyeblikket og er så gøy å være kreativ og lage noe man kan bruke! :-D

Men tør ikke det nå med lille frøet i magen <3 Er tross alt lut man må holde på med.

Har ikke noe kreativt prosjekt nå, kanskje jeg skal begynne med noe. :joyful:

Så gøy! Jeg er veldig dårlig til å sy selv :hilarious: hva syr du? :-)

Savner såpelaging, det er så gjør meg så mindful/tilstede i øyeblikket og er så gøy å være kreativ og lage noe man kan bruke! :-D

Men tør ikke det nå med lille frøet i magen <3 Er tross alt lut man må holde på med.

Har ikke noe kreativt prosjekt nå, kanskje jeg skal begynne med noe. :joyful:
Åja, det er vel sterke saker, ja! Snakka med en far på et marked jeg var på før jul, barnet lagde såper og solgte. Kunne selge for 20 000 på en markedshelg hvis de var heldige :joyful: haha.

Back
Topp