Takk! Det er mye jeg takler, hodepine er ikke en slik ting.Uff da
God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Det er mye jeg takler, hodepine er ikke en slik ting.Uff da
God bedring
åja! men får håpe du fikk slapp av litt isteden daNei den ville virkelig ikke jobbe i dag, men pappa skulle se på det etter middag (fått pappa til å plukke opp minste i barnehagen på vei hjem fra jobb, så er middagen klar når de kommer)![]()
ja her er det også sol nåHurra for sol
er det ikke annenhvert år på alle biler? *usikker*Her er det annethvrtt år på eldre biler
Nei er ikke det på alle bilerer det ikke annenhvert år på alle biler? *usikker*
vet bare at jeg hadde en arbeidsbil på jobben som er fra 2011 tror jeg, og den skulle ikke inn på EU før 2018 neste gang (men den kanskje klassifiseres som "eldre"?![]()
God ettermiddagGod morgen
Trøtt.no
Kjøre kb på skolen så hjem å legge meg
Når er det ikke godt?Nja ikke alltid
Takk, ikke like lett å få til hver ukeNei, men bra ting allikevelså flink du er som trener
![]()
Takk, gikk fintLykke til
Sove
Det gjorde jegGod ettermiddag
Håper du fikk litt mer søvn?
Så bra daTakk, gikk fint![]()
Det er det jaja her er det også sol nådeilig!
Hodepine er skikkelig kjiptTakk! Det er mye jeg takler, hodepine er ikke en slik ting.
Det blir ikke alltid som man tenker når man har permisjonDet er så rart, jeg tenkte jeg skulle være så flink å lage meg ordentlig gode luncher hjemme i permisjon. Etter 9 mnd er ostesmørbrød det mest spennende jeg har laget![]()
Det er det, spesielt med småbarn/babyer i husJa det er jo ganske mange timer sånn egentlig![]()
Uff, så kjiptUtfra den såre, vonde gråten i går kveld når mannen til henne mens jeg pusset tenner (hun våkna så jeg bestemte meg for å legge meg) så gruer jeg meg og har ikke lyst
Kommer på det to dager seminaret jeg dro på med jobb da eldste var ca 9 mnd. Alle sa jeg skulle gjøre det. Alle sa det ville gå bra.
Far og sønn sov ikke den natten. Han svarte meg ikke på sms på morgenen om hvordan det hadde gått. Sa ikke noe før jeg kom hjem. Jeg gjør ikke det igjen.
Men nå skal jeg ikke overnatte da. Bare spise middag.
Hva skal du i dag da?Nei på tide å komme seg ut på dagens ærend
Kb er hos kompis
God ettermiddag MirellGod morgen jenter!
Hehe, ikke lett å snike seg unnaBaby var trøtt, sovner ved puppen, mor prøver å reise seg for å lage frokost. Hadde ho kunnet snakke hadde ho sagt "ikke prøv deg mamma, du skal ligge her hos meg"