På jobb som en lett middagHva pleier du ha til lunch da?
Hjemme kan det bli veldig variert.
Men ofte rester fra middagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På jobb som en lett middagHva pleier du ha til lunch da?
Det er så rart, jeg tenkte jeg skulle være så flink å lage meg ordentlig gode luncher hjemme i permisjon. Etter 9 mnd er ostesmørbrød det mest spennende jeg har lagetPå jobb som en lett middag![]()
Hjemme kan det bli veldig variert.
Men ofte rester fra middagen![]()
Hva nå?Gaaaah den skolen til kb altså
Forskjellsbehandling er jeg så uyrolig i mot...
Ingen andre som er der? Mannen min napper mobilen min av lader om han ser at jeg har sovnet fra den.
Mannen som har dratt den ut?
Tenker som Sara, ingen annen som kan ha gjort det? Hvis ikke er det jo mulig at du selv har gjort der i søvne...![]()
God morgenså bra hun likte det!
Så bra!hva gjorde de nå da?
Deilig å ha rene gulv en hel kveld da![]()
Åndenes makt ;-)
Litt er bedre enn ingentingPga andre ting som måtte gjøres i dag kom jeg ikke igang før etter lunsj.
Tviler på det blir mer enn en vegg i dag så kommer eldste hjem og mellomste skal hentes og middag og lekser og det hele, og så er jeg alene med dem til det er sent i kveld. Men ny giv i morgen fra starten av da
Såbra daJa gikk veldig bra. Lillebror sov seg gjennom hele greia;-)
Uff daVondt i hodet dag i dag![]()
Hva skjer med beina?Får ikke sove pga de teite beina mine
Blir sprø
Satser på den forklaringebNope. Mannen har ikke vært nær den. Kan mulig hende jeg kom borti den mens jeg i all hast skulle sjekke alle rommene, men.. Jeg var egentlig rimelig sikker på at jeg ikke var borti den selv. Eneste mulige forklaring dog.
De er rastløseHva skjer med beina?![]()
Shit, spøker det hos deg?!wtf.. Plutselig begynte brannvarslerene å gå... Startet inne på soverommet her tror jeg..
Men har sjekka alle rom - ingenting der. (Og de stoppa av seg selv også..)..
Enda mer rart - telefonen min satte jeg på lading på gulvet ved midnatt. Nå var telefonen på 100% - men kontakten var dratt ut av støpsel, og laderen dratt ut av mobil..
Merkelige saker![]()
Tøff du erGod morgenstartet dagen med å møte lille (store) petter edderkopp i døra på badet
heldigvis hadde ikke lille våkna ennå så mor fikk litt småpanikk, sendte sms til mannen "er du langt unna jobben?" Ja det var han, så jeg fikk ta hånd om den den ubudende gjesten selv
![]()
God ettermiddagGod morgen
Sitter på badet med lillesøster som har vært våken i en time og etterhvert gikk lei av å ligge i mørket.
Mere gøy å utforske badet...
Ikke jeg hellerSå detjeg hadde ikke brukt 17 på et hus
![]()