Skravletråd September

På jobb som en lett middag :p
Hjemme kan det bli veldig variert.
Men ofte rester fra middagen :)
Det er så rart, jeg tenkte jeg skulle være så flink å lage meg ordentlig gode luncher hjemme i permisjon. Etter 9 mnd er ostesmørbrød det mest spennende jeg har laget:p

Ingen andre som er der? Mannen min napper mobilen min av lader om han ser at jeg har sovnet fra den.
Mannen som har dratt den ut?
Tenker som Sara, ingen annen som kan ha gjort det? Hvis ikke er det jo mulig at du selv har gjort der i søvne... :)

Nope. Mannen har ikke vært nær den. Kan mulig hende jeg kom borti den mens jeg i all hast skulle sjekke alle rommene, men.. Jeg var egentlig rimelig sikker på at jeg ikke var borti den selv. Eneste mulige forklaring dog.

Åndenes makt ;-)

Jeg hadde en sånn creepy drøm her om dagen, så jeg følte meg veldig ikke-alene akkurat da :p
Men mest sannsynlig har jeg sikkert snubla i den uten å merke det.. Eneste forklaring jeg har :p

Pga andre ting som måtte gjøres i dag kom jeg ikke igang før etter lunsj.

Tviler på det blir mer enn en vegg i dag så kommer eldste hjem og mellomste skal hentes og middag og lekser og det hele, og så er jeg alene med dem til det er sent i kveld. Men ny giv i morgen fra starten av da
Litt er bedre enn ingenting

wtf.. Plutselig begynte brannvarslerene å gå... Startet inne på soverommet her tror jeg..
Men har sjekka alle rom - ingenting der. (Og de stoppa av seg selv også..)..

Enda mer rart - telefonen min satte jeg på lading på gulvet ved midnatt. Nå var telefonen på 100% - men kontakten var dratt ut av støpsel, og laderen dratt ut av mobil..

Merkelige saker :o
Shit, spøker det hos deg?!:eek:

God morgen :) startet dagen med å møte lille (store) petter edderkopp i døra på badet :p heldigvis hadde ikke lille våkna ennå så mor fikk litt småpanikk, sendte sms til mannen "er du langt unna jobben?" Ja det var han, så jeg fikk ta hånd om den den ubudende gjesten selv :p
Tøff du er:D jeg hadde ringt mamma:P

Back
Topp