Skravletråd September

Er vel ikke mye igjen nå da? :)

Nei har gulvene igjen, men tenker det er like greit å vaske de når han sover. For må rydde opp og vaske opp litt mer på kjøkkenet før jeg gjør ferdig middagen :) ja og så kantklipperen da, men pappa skulle se på den etterlyst middag. Så da slipper jeg kanskje unna med at han går med den :P

Her er det annethvrtt år på eldre biler
Her er det hvert år og det er egne kontroll stasjoner som har den.
Liker det godt da, ingen mekaniker som kan lure en :p

Nei har gulvene igjen, men tenker det er like greit å vaske de når han sover. For må rydde opp og vaske opp litt mer på kjøkkenet før jeg gjør ferdig middagen :) ja og så kantklipperen da, men pappa skulle se på den etterlyst middag. Så da slipper jeg kanskje unna med at han går med den :P
Om han gjør det høres det perfekt ut da ;)
Gulv osv er nok lurt å vente med ja :)

Ja så det nå, dårlig gjort å forskjellsbehandle. Lik straff for alle når det gjelder samme ting, burde det være.
Ja mener det jeg også
Læreren står jo å lyber meg rett i ansoktet også.når hun sier de har det for det er mange i klassen som sier noe annet

Om han gjør det høres det perfekt ut da ;)
Gulv osv er nok lurt å vente med ja :)

Ja det hadde passet meg ypperlig om han gjør det altså :D
Ja det er det, da vet jeg at jeg har rene gulv helt til han spiser frokost i morgen Haha :P

Ok
Lykke til med det
Pga andre ting som måtte gjøres i dag kom jeg ikke igang før etter lunsj.

Tviler på det blir mer enn en vegg i dag så kommer eldste hjem og mellomste skal hentes og middag og lekser og det hele, og så er jeg alene med dem til det er sent i kveld. Men ny giv i morgen fra starten av da

Back
Topp