Skravletråd September

Satser på at motivasjonen kommer når du begynner :)

Jada det bedret seg, det var tungt å komme igang selv om jeg ikke er ferdig med alt jeg skulle gjort :P men men det jeg ikke rekker før småen kommer fra barnehagen kan jeg ta når han er i seng :)

Tydeligvis ikke.
Vet at noen foreldre setter seg på bakbeina om gullungen blir sendt på gangen men
Vel de går på skolen og å følge reglene de har er viktige!
Også får overbeskyttende foreldre heller være glad skolen ikke slår unger lengre!

Huff da, håper den vil som du vil etterhvert :)

Nei den ville virkelig ikke jobbe i dag, men pappa skulle se på det etter middag (fått pappa til å plukke opp minste i barnehagen på vei hjem fra jobb, så er middagen klar når de kommer) :)

Jada det bedret seg, det var tungt å komme igang selv om jeg ikke er ferdig med alt jeg skulle gjort :P men men det jeg ikke rekker før småen kommer fra barnehagen kan jeg ta når han er i seng :)
Er vel ikke mye igjen nå da? :)

Tenner her å tror jeg :) fikk tatt oppvasken til slutt.

Beundrer deg litt som er så effektiv, har hatt sykt barn og mangel på søvn så er du i full gang med kantklipper :D

Tenner er noe herk, men kjekke å ha da :P

Flink du er som har fått tatt den :)

Mye av grunnen til at jeg gjør noe hele tia er for å ikke kjenne at jeg er sliten, jeg kan ikke sove på dagen for da får jeg ikke sove på natta nemlig :P

Lurt å være fprnuftig
Ja er det, vet jo selv hvor lurt det er å være fornuftig, for akkurat sånne ting er jo viktig.

Vet ikke hvordan det er i Norge nå men eu kontrollen her er hvert år, og denne har nettopp gått rett igjennom uten problem så vet at alt skal være i orden også :)

Ja er det, vet jo selv hvor lurt det er å være fornuftig, for akkurat sånne ting er jo viktig.

Vet ikke hvordan det er i Norge nå men eu kontrollen her er hvert år, og denne har nettopp gått rett igjennom uten problem så vet at alt skal være i orden også :)
Her er det annethvrtt år på eldre biler

Back
Topp