Ja sant detDet er det.
Minimalt med problemer og går lenge.
Også lett å selge igjen når vi eventuelt vil det
God plass til to bakovervendte seter også ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sant detDet er det.
Minimalt med problemer og går lenge.
Også lett å selge igjen når vi eventuelt vil det
God plass til to bakovervendte seter også ❤
Satser på at motivasjonen kommer når du begynner![]()
Vel de går på skolen og å følge reglene de har er viktige!Tydeligvis ikke.
Vet at noen foreldre setter seg på bakbeina om gullungen blir sendt på gangen men
Hvor var det du egentlig ville kjøpe fra da?Yeye ble hvertfall ikke møbler fra der jeg helst ville kjøpe
De ga null rabatter
Irriterende å skulle prøve å gjøre noe men samtidig være forsiktig.He he det skjømner jeg
Pappa har en eldre mod så kjenner godt til dem, ville unngå de nettopp pga det, men så er det å være fornuftig ogsåJa sant det
Huff da, håper den vil som du vil etterhvert![]()
Ha ha ja ikke santVel de går på skolen og å følge reglene de har er viktige!
Også får overbeskyttende foreldre heller være glad skolen ikke slår unger lengre!
Er vel ikke mye igjen nå da?Jada det bedret seg, det var tungt å komme igang selv om jeg ikke er ferdig med alt jeg skulle gjortmen men det jeg ikke rekker før småen kommer fra barnehagen kan jeg ta når han er i seng
![]()
Fra novasoloHvor var det du egentlig ville kjøpe fra da?
Lurt å være fprnuftigPappa har en eldre mod så kjenner godt til dem, ville unngå de nettopp pga det, men så er det å være fornuftig også![]()
Plutselig kommer hanIrriterende å skulle prøve å gjøre noe men samtidig være forsiktig.
Hadde hvert mye lettere om han bare kom![]()
De burde jo absolutt kunne gitt noe rabatt om man kjøper flere ting!Fra novasolo
Tenner her å tror jegfikk tatt oppvasken til slutt.
Beundrer deg litt som er så effektiv, har hatt sykt barn og mangel på søvn så er du i full gang med kantklipper![]()
Gaaaah den skolen til kb altså
Forskjellsbehandling er jeg så uyrolig i mot...
Tydeligvis ikkeDe burde jo absolutt kunne gitt noe rabatt om man kjøper flere ting!
Ja er det, vet jo selv hvor lurt det er å være fornuftig, for akkurat sånne ting er jo viktig.Lurt å være fprnuftig
Ja, men helst før enn senerePlutselig kommer han
Jaja, kanskje like greit.Tydeligvis ikke
Så da tapte de en kunde på det
Her er det annethvrtt år på eldre bilerJa er det, vet jo selv hvor lurt det er å være fornuftig, for akkurat sånne ting er jo viktig.
Vet ikke hvordan det er i Norge nå men eu kontrollen her er hvert år, og denne har nettopp gått rett igjennom uten problem så vet at alt skal være i orden også![]()