Tror du ikke han jævelen unnskyld språket ! Blir sur for at det ikke er orden i regnings skuffen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du ikke han jævelen unnskyld språket ! Blir sur for at det ikke er orden i regnings skuffen
Så bra!God kveld!
L har vært på første turn-trening i dag! Hun var kjempefornøyd![]()
Lykke tilHer er det jobb og møter
Du da?
Foreløbih ikke fungert med noen rådÅ neigår det å gjøre noe med det? Medisin? Salve? Massasje?
Hehe stakkars lille edderkoppen som sikkert ikke likte å forville seg inn til degGod morgenstartet dagen med å møte lille (store) petter edderkopp i døra på badet
heldigvis hadde ikke lille våkna ennå så mor fikk litt småpanikk, sendte sms til mannen "er du langt unna jobben?" Ja det var han, så jeg fikk ta hånd om den den ubudende gjesten selv
![]()
Selvsagt er badet morsommere enn et mørkt soveromGod morgen
Sitter på badet med lillesøster som har vært våken i en time og etterhvert gikk lei av å ligge i mørket.
Mere gøy å utforske badet...
Utfra den såre, vonde gråten i går kveld når mannen til henne mens jeg pusset tenner (hun våkna så jeg bestemte meg for å legge meg) så gruer jeg meg og har ikke lystHåper det går fint![]()
Høres ut som en god ide, håper du får sovet godtGod morgen
Trøtt.no
Kjøre kb på skolen så hjem å legge meg
Sayser på detHøres ut som en god ide, håper du får sovet godt
Det er jo det.Dt kan jeg skjønne er mer gøy
SelvsagtSelvsagt er badet morsommere enn et mørkt soverom![]()
Foreløbih ikke fungert med noen råd
God morgen!God morgen jenter!
noe spennende som skjer i dag?God morgen!![]()
Jøss stille her i dag
Tjanoe spennende som skjer i dag?
Hva maler du nå da?Tja
Male litt. Men ikke så mye som jeg hadde tenkt. For jeg hadde glemt at mannen har en del ting han må i dag og da har jeg ikke "barnevakt" for lille.
Men male litt.
Og ellers lite planer. Trille tur kanskje
I går tok mannen begge trilleturene. Mens jeg malte.
Du kan jo dra hjem tidligere hvis det blir nødvendig? Vet ikke hvor langt unna du skal da.Utfra den såre, vonde gråten i går kveld når mannen til henne mens jeg pusset tenner (hun våkna så jeg bestemte meg for å legge meg) så gruer jeg meg og har ikke lyst
Kommer på det to dager seminaret jeg dro på med jobb da eldste var ca 9 mnd. Alle sa jeg skulle gjøre det. Alle sa det ville gå bra.
Far og sønn sov ikke den natten. Han svarte meg ikke på sms på morgenen om hvordan det hadde gått. Sa ikke noe før jeg kom hjem. Jeg gjør ikke det igjen.
Men nå skal jeg ikke overnatte da. Bare spise middag.