Skravletråd September

God morgen :) startet dagen med å møte lille (store) petter edderkopp i døra på badet :p heldigvis hadde ikke lille våkna ennå så mor fikk litt småpanikk, sendte sms til mannen "er du langt unna jobben?" Ja det var han, så jeg fikk ta hånd om den den ubudende gjesten selv :p
Hehe stakkars lille edderkoppen som sikkert ikke likte å forville seg inn til deg ;)

God morgen

Sitter på badet med lillesøster som har vært våken i en time og etterhvert gikk lei av å ligge i mørket.

Mere gøy å utforske badet...
Selvsagt er badet morsommere enn et mørkt soverom ;)

Håper det går fint:)
Utfra den såre, vonde gråten i går kveld når mannen til henne mens jeg pusset tenner (hun våkna så jeg bestemte meg for å legge meg) så gruer jeg meg og har ikke lyst

Kommer på det to dager seminaret jeg dro på med jobb da eldste var ca 9 mnd. Alle sa jeg skulle gjøre det. Alle sa det ville gå bra.

Far og sønn sov ikke den natten. Han svarte meg ikke på sms på morgenen om hvordan det hadde gått. Sa ikke noe før jeg kom hjem. Jeg gjør ikke det igjen.

Men nå skal jeg ikke overnatte da. Bare spise middag.

Dt kan jeg skjønne er mer gøy
Det er jo det.

Men jeg nekter å stå opp mens det enda er natt. Det er kjedelig å være våken da. Men ja. Det er det. Det er nemlig natt.

noe spennende som skjer i dag?
Tja

Male litt. Men ikke så mye som jeg hadde tenkt. For jeg hadde glemt at mannen har en del ting han må i dag og da har jeg ikke "barnevakt" for lille.

Men male litt.

Og ellers lite planer. Trille tur kanskje :-)

I går tok mannen begge trilleturene. Mens jeg malte.

Tja

Male litt. Men ikke så mye som jeg hadde tenkt. For jeg hadde glemt at mannen har en del ting han må i dag og da har jeg ikke "barnevakt" for lille.

Men male litt.

Og ellers lite planer. Trille tur kanskje :)

I går tok mannen begge trilleturene. Mens jeg malte.
Hva maler du nå da? :)
Deilig når mannen kan bistå litt også da :)
Jeg håper samboeren min får den nye stillingen har har søkt på, da blir han mer hjemme.

Utfra den såre, vonde gråten i går kveld når mannen til henne mens jeg pusset tenner (hun våkna så jeg bestemte meg for å legge meg) så gruer jeg meg og har ikke lyst

Kommer på det to dager seminaret jeg dro på med jobb da eldste var ca 9 mnd. Alle sa jeg skulle gjøre det. Alle sa det ville gå bra.

Far og sønn sov ikke den natten. Han svarte meg ikke på sms på morgenen om hvordan det hadde gått. Sa ikke noe før jeg kom hjem. Jeg gjør ikke det igjen.

Men nå skal jeg ikke overnatte da. Bare spise middag.
Du kan jo dra hjem tidligere hvis det blir nødvendig? Vet ikke hvor langt unna du skal da.

Back
Topp