Men er det ikke et felles ansvar å ha orden på slike ting, så like mye hans feil?Tror du ikke han jævelen unnskyld språket ! Blir sur for at det ikke er orden i regnings skuffen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er det ikke et felles ansvar å ha orden på slike ting, så like mye hans feil?Tror du ikke han jævelen unnskyld språket ! Blir sur for at det ikke er orden i regnings skuffen
Dårlig med styrke desverre. Danser daHar nettopp spist middag så nå er d slacking i sofaen til likjmor (3mnd) våkner, så får hun litt mat også har jeg å trille bort på terraen for å se største storebroren spille fotballkampOg etter det har jeg en plan om å komme meg på trening! Noen som trener styrke her?
![]()
Kan hende de gjør det på skolenJa det er det, ser for meg en mindre fornøyd frøken når hun oppdager at hun må gjøre dobbelt opp forhåpentligvis i morgen. Om det drøyer lenge før vi kommer oss inn, nekter jeg å kreve at hun skal ta igjen alt.
Burde komme meg dit om ikke så lenge jeg også, men først se ferdig episoden, rydde kjøkkenet og lage matpakkerVar godt med en dusj
Kan hende de gjør det på skolen
Ah skjønnerDet kan hende, men da regner jeg med at det går av spise tiden demmes. Det er nemlig det de pleier å gjøre når de må ta igjen noe..
Litt å fikse først daBurde komme meg dit om ikke så lenge jeg også, men først se ferdig episoden, rydde kjøkkenet og lage matpakker
Jo vertfall Når han har lagt alt i skuffen som ligger derMen er det ikke et felles ansvar å ha orden på slike ting, så like mye hans feil?
Jippi, 500 innlegg denne måneden
Ah skjønner
Her går det av friminuttene
Jeg gjør slikt ca tre ganger i året.Enig med deg, ville gjort det samme
Kanskje greit om hun klarer å sovne uten pupp, så står du litt friere til å dra bort på ting på kvelden![]()
Snart halvveis daJippi, 500 innlegg denne måneden
Skulle tro de kunne bedre nå da!Ja det slår aldri feil akkurat det der![]()
Så bra daGod kveld!
L har vært på første turn-trening i dag! Hun var kjempefornøyd![]()
Mhm synes jeg ogsåKjedelig det også, de 2 friminuttene de har er ganske nødvendige for å klare å konsentrere seg hele dagen..
Du kan ikke ha skjenken et annet sted da?Har en forbsnna bjelke midt i stua å den ødelegger
På resten av stua hadde det gått
Hva skjer?Tror du ikke han jævelen unnskyld språket ! Blir sur for at det ikke er orden i regnings skuffen
Lurer litt på det. For er alltid rundt 17 tiden og varer til 19/20 tiden. Kan roe seg men da må vi gå og bysse på han. Men ikke hver kveld han er slik og helst de ukene jeg er alene med hanSkjønner godt du er sliten og frustrert
Men gråter han flere timer i strekk? Kolikk?![]()