Skravletråd September

Tror du ikke han jævelen unnskyld språket ! Blir sur for at det ikke er orden i regnings skuffen
Men er det ikke et felles ansvar å ha orden på slike ting, så like mye hans feil?

Har nettopp spist middag så nå er d slacking i sofaen til likjmor (3mnd) våkner, så får hun litt mat også har jeg å trille bort på terraen for å se største storebroren spille fotballkamp :) Og etter det har jeg en plan om å komme meg på trening! Noen som trener styrke her? :)
Dårlig med styrke desverre. Danser da :-)

Ja det er det, ser for meg en mindre fornøyd frøken når hun oppdager at hun må gjøre dobbelt opp forhåpentligvis i morgen. Om det drøyer lenge før vi kommer oss inn, nekter jeg å kreve at hun skal ta igjen alt.
Kan hende de gjør det på skolen

God kveld! :)
L har vært på første turn-trening i dag! Hun var kjempefornøyd :D

Enig med deg, ville gjort det samme:)
Kanskje greit om hun klarer å sovne uten pupp, så står du litt friere til å dra bort på ting på kvelden:)
Jeg gjør slikt ca tre ganger i året.

Sommeravslutning, julebord (begge alrså edru greier på en ukedag som avsluttes i rimelig tid) og søskenbarn-julebord hvor vi har barnevakt...

Så behov for å stikke ut på kvelden har jeg reelt sett ikke. Men greit om det går bra.

Skjønner godt du er sliten og frustrert:(
Men gråter han flere timer i strekk? Kolikk?:)
Lurer litt på det. For er alltid rundt 17 tiden og varer til 19/20 tiden. Kan roe seg men da må vi gå og bysse på han. Men ikke hver kveld han er slik og helst de ukene jeg er alene med han

Back
Topp