Skravletråd September

Så herlig!! Blir gal av min noen ganger!! Nå liker ikke jeg shopping noe spesielt heller da :p
Skal jeg shoppe så er jeg veldig effektiv, bruker ikke mer enn 15-20 min og det er med prøving av klær. Kusina mi derimot :o ååh herregud, kan bruke 1-2 timer :p var med hu på shopping da jeg var gravid. Jeg sa "der er det en cafe, du finner meg der" :p

Skal jeg shoppe så er jeg veldig effektiv, bruker ikke mer enn 15-20 min og det er med prøving av klær. Kusina mi derimot :eek: ååh herregud, kan bruke 1-2 timer :p var med hu på shopping da jeg var gravid. Jeg sa "der er det en cafe, du finner meg der" :p
Det gjør jeg når jeg er med mamma på shopping

Ja synes det. Ikke skulle han ammer eller noe:-(. Bare gråt. Er som vi kan skru på en bryter. Når vi skal spise middag så gråter han og kan holde det gående til storebror har sovnet. Da sovner gjerne han også. Forstår ikke det. Utrolig slitsomt de ukene jeg er alene på kvelden med dem:-)
Skjønner godt du er sliten og frustrert:(
Men gråter han flere timer i strekk? Kolikk?:)

Nei, flaske har aldri vært suksess for noen av mine. Ikke smokk heller for jentene. Men jeg drar på middag. Enten er hun sovnet av utmattelse, eller så er faren det når jeg kommer :P

Det er hverdag, det er min jobb (=avholdsfolk som er ferdig med sommeavslutning kl 22, liksom) så jeg regner med det er middag og hjem. Altså ikke SÅÅÅ sent, men ikke utenkelig skal jeg vel kjøre en kollega hjem kanskje. Dvs, han drev med kjøreopplæring sist jeg var på jobb, så han har kanskje lappen :)
Enig med deg, ville gjort det samme:)
Kanskje greit om hun klarer å sovne uten pupp, så står du litt friere til å dra bort på ting på kvelden:)

Skal jeg shoppe så er jeg veldig effektiv, bruker ikke mer enn 15-20 min og det er med prøving av klær. Kusina mi derimot :o ååh herregud, kan bruke 1-2 timer :p var med hu på shopping da jeg var gravid. Jeg sa "der er det en cafe, du finner meg der" :p
Fornuftig med en cafe i nærheten da ja! :o

Tror jeg brukte ca 10 min på å finne nesten alle klærne til lillebror :p til meg selv finner jeg aldri noe uansett.

Det er de kjipe

Ja det er det, ser for meg en mindre fornøyd frøken når hun oppdager at hun må gjøre dobbelt opp forhåpentligvis i morgen. Om det drøyer lenge før vi kommer oss inn, nekter jeg å kreve at hun skal ta igjen alt.

Tror du ikke han jævelen unnskyld språket ! Blir sur for at det ikke er orden i regnings skuffen

Back
Topp