Skal jeg shoppe så er jeg veldig effektiv, bruker ikke mer enn 15-20 min og det er med prøving av klær. Kusina mi derimotSå herlig!! Blir gal av min noen ganger!! Nå liker ikke jeg shopping noe spesielt heller da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg shoppe så er jeg veldig effektiv, bruker ikke mer enn 15-20 min og det er med prøving av klær. Kusina mi derimotSå herlig!! Blir gal av min noen ganger!! Nå liker ikke jeg shopping noe spesielt heller da![]()
Det gjør jeg når jeg er med mamma på shoppingSkal jeg shoppe så er jeg veldig effektiv, bruker ikke mer enn 15-20 min og det er med prøving av klær. Kusina mi derimotååh herregud, kan bruke 1-2 timer
var med hu på shopping da jeg var gravid. Jeg sa "der er det en cafe, du finner meg der"
![]()
La den ut i sted.17 faktisk.
Link?
Skjønner godt du er sliten og frustrertJa synes det. Ikke skulle han ammer eller noe:-(. Bare gråt. Er som vi kan skru på en bryter. Når vi skal spise middag så gråter han og kan holde det gående til storebror har sovnet. Da sovner gjerne han også. Forstår ikke det. Utrolig slitsomt de ukene jeg er alene på kvelden med dem![]()
Skal det så fort jeg er sikker på at snuppa sover! Så mye på å stole på at mannen får henne i sengs tidsnok!Gjør det !![]()
Enig med deg, ville gjort det sammeNei, flaske har aldri vært suksess for noen av mine. Ikke smokk heller for jentene. Men jeg drar på middag. Enten er hun sovnet av utmattelse, eller så er faren det når jeg kommer
Det er hverdag, det er min jobb (=avholdsfolk som er ferdig med sommeavslutning kl 22, liksom) så jeg regner med det er middag og hjem. Altså ikke SÅÅÅ sent, men ikke utenkelig skal jeg vel kjøre en kollega hjem kanskje. Dvs, han drev med kjøreopplæring sist jeg var på jobb, så han har kanskje lappen![]()
Onsdag er vanskeligereEller onsdag..
Haha, oppfinnsomme dere erJa det var sånn leke krok for barn derjeg klarte å gjøre det spennende i 20 min
resten av tiden gikk vi rundt å tittet pluss gikk opp og ned en rulletrapp
![]()
Det holder jeg med deg iJeppså legger han seg sikkert etterpå. Jeg skal ikke gjøre en dritt i kveld kjenner jeg
Greit å ha en plan, men hvem vet plutselig går det kjempe bra!Mannen sier han tar sjangsen. Jeg satser på å ikke komme så sent hjem. For jeg tror hun kan være passe sur...
Men har høyere premier, sjeldent den blir så høy på lørdagerOnsdag er vanskeligere![]()
Haha samme ca som her daJavar sikker på at jeg masse nøytralt
hadde 3 plagg
Fornuftig med en cafe i nærheten da ja!Skal jeg shoppe så er jeg veldig effektiv, bruker ikke mer enn 15-20 min og det er med prøving av klær. Kusina mi derimotååh herregud, kan bruke 1-2 timer
var med hu på shopping da jeg var gravid. Jeg sa "der er det en cafe, du finner meg der"
![]()
Grattis med detJippi, 500 innlegg denne måneden
Det er de kjipe
Får satse på det.
Husker at alltid om det var noe elektronikk på skolen uansett hva det var så var det alltid noe problemer med det![]()
Ja skjønnerSkal det så fort jeg er sikker på at snuppa sover! Så mye på å stole på at mannen får henne i sengs tidsnok!