Skravletråd September

Ja det er det :P men jeg skal sende en mail i morgen og spørre hvordan hun vil at leksene skal gjøres når vi ikke kommer inn :P trur ikke jeg skal gjøre det nå,for nå er jeg for irritert over det hele :P
Haha, best å ta det i morgen da:P

Å nei så kjedelig:(
Håper det går bra med henne?
Det går bra. Men merks hun var mer stille idag. :/tror hun kan ha blitt veldig skremt. Fatter ikke hvorfor unger gjør sånt. Bhg sa det var en yngre unge. Men får det ikke til å henge på greip. Mi er den yngste stort sett. Det er en som er yngre. Hun kan ikke gå engang og er bare med de voksne. Krabber knapt. Og dette skjedde ute, inni en trelekebuss. Jeg må snakke med de imorgen.

Jo det virker sånn, merker at ikke alt går som det skal.. men men jeg finner vel ut av det bare ungen er i seng og jeg kan få sitte i fred og rote med det :P
Får satse på det.
Husker at alltid om det var noe elektronikk på skolen uansett hva det var så var det alltid noe problemer med det :p

Skal dere kreve erstatning? For det er vel mulig?
Sykehuset har oppretta sak mot seg selv. En fastlege har mistet lisensen til å være lege alene pga de grove feilene.
Men penger er liksom..uviktig på en måte. Men en slags erstatning vil det nok bli

Eksperiment om ei uke? Galskap?

Vesla ammes i søvn. Det funker for oss. Jeg skal ikke noe likevel. Tlf fra jobb. De planlegger middag neste mandag, vil jeg være med? Reservert bord på et sted klokken fem. Sjekke med mannen, han har ingen planer. Ok.

Men, middag fem. Hun legger seg sju. Jeg er ikke hjemme da...
Tja, kan jo prøve om ikke annet få

Det skjønner jeg;)
Slutt å vaske klærne hans:P
Ja vurderer det ! Men det er jo alt det andre å. Han tar ikke hintet Når sokkene blir svarte når han tråkker på gulvet engang, ja jeg dro den så langt for jeg var så sliten en periode

Back
Topp