Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan ikke sette skapet et annet sted da?Har en forbsnna bjelke midt i stua å den ødelegger
På resten av stua hadde det gått
Haha, best å ta det i morgen daJa det er detmen jeg skal sende en mail i morgen og spørre hvordan hun vil at leksene skal gjøres når vi ikke kommer inn
trur ikke jeg skal gjøre det nå,for nå er jeg for irritert over det hele
![]()
Synes ikke det var så fint mtp prisen. Hadde forventet finere
Det går bra. Men merks hun var mer stille idag. :/tror hun kan ha blitt veldig skremt. Fatter ikke hvorfor unger gjør sånt. Bhg sa det var en yngre unge. Men får det ikke til å henge på greip. Mi er den yngste stort sett. Det er en som er yngre. Hun kan ikke gå engang og er bare med de voksne. Krabber knapt. Og dette skjedde ute, inni en trelekebuss. Jeg må snakke med de imorgen.Å nei så kjedelig
Håper det går bra med henne?
Det skjønner jegFordi jeg er så lei av å kjefte å krangle og diskutere for å få mannen til å gjøre noe
Italiensk design . Sort høyglansHva endte dere opp med?
Fornuftige duGjorde det også
Får satse på det.Jo det virker sånn, merker at ikke alt går som det skal.. men men jeg finner vel ut av det bare ungen er i seng og jeg kan få sitte i fred og rote med det![]()
TakkOkeimen de var fine de du fant
Sykehuset har oppretta sak mot seg selv. En fastlege har mistet lisensen til å være lege alene pga de grove feilene.Skal dere kreve erstatning? For det er vel mulig?
Hadde vært litt deilig med skikkelig høstværDe snakker nå ihvertfall om det disse værvarslerne. Så får vi se om det stemmer
![]()
Tja, kan jo prøve om ikke annet fåEksperiment om ei uke? Galskap?
Vesla ammes i søvn. Det funker for oss. Jeg skal ikke noe likevel. Tlf fra jobb. De planlegger middag neste mandag, vil jeg være med? Reservert bord på et sted klokken fem. Sjekke med mannen, han har ingen planer. Ok.
Men, middag fem. Hun legger seg sju. Jeg er ikke hjemme da...
Avogtil såFornuftige du![]()
Gøy når folk bestillerFlott at salget går bra![]()
Det var plutselig veldig godtKos deg med zero'n du![]()
Skal vi se...kan du vente til jeg får logget på nettbanken?Jeg trenger 17 millioner NÅ!!!
Er et hus jeg har veldig lyst på
Synes ikke det var så fint mtp prisen. Hadde forventet finere
Har familie jeg er veldig glad i i området, og det vil gi meg og mannen 15 minutter å gå til jobben mot 35-55 minutter med bil nåDyrt hus![]()
Ja vurderer det ! Men det er jo alt det andre å. Han tar ikke hintet Når sokkene blir svarte når han tråkker på gulvet engang, ja jeg dro den så langt for jeg var så sliten en periodeDet skjønner jeg
Slutt å vaske klærne hans![]()