Skravletråd September

Tja der jeg bodde sist regnet de 40+2 men de regnet ikke inn skuddår og ekstra dag så i praksis ble det 40+3 :p
Irriterte meg skikkelig over det husker jeg, så ble glad når jeg opplevde at her regnet dataen ut dagene som faktisk har gått ;)

Jeg håper på at han vil komme noen dager før snuppa kom, mest fordi jeg ikke fungerer lengre, får ikke gjort noe :(
Jeg skjønner det! Men om maseriene har startet så langt før termin for vi jo krysse fingrene at det skjer noe snart :)

wtf.. Plutselig begynte brannvarslerene å gå... Startet inne på soverommet her tror jeg..
Men har sjekka alle rom - ingenting der. (Og de stoppa av seg selv også..)..

Enda mer rart - telefonen min satte jeg på lading på gulvet ved midnatt. Nå var telefonen på 100% - men kontakten var dratt ut av støpsel, og laderen dratt ut av mobil..

Merkelige saker :o
Tenker som Sara, ingen annen som kan ha gjort det? Hvis ikke er det jo mulig at du selv har gjort der i søvne... :)

Jeg gjør slikt ca tre ganger i året.

Sommeravslutning, julebord (begge alrså edru greier på en ukedag som avsluttes i rimelig tid) og søskenbarn-julebord hvor vi har barnevakt...

Så behov for å stikke ut på kvelden har jeg reelt sett ikke. Men greit om det går bra.
Håper det går fint:)

Lurer litt på det. For er alltid rundt 17 tiden og varer til 19/20 tiden. Kan roe seg men da må vi gå og bysse på han. Men ikke hver kveld han er slik og helst de ukene jeg er alene med han
Min yngste hadde kolikk, gråt myye fra ettermiddag til kveld:(
Det roet seg heldigvis da han var 3-4 måneder:)

Back
Topp