Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det enkle er ofte det besteMen han er så ubesluttsom. Disse han kjøpte hadde en masse greier til.
Jeg kjøper bare apple headsett, ut av boksen og putter de i telefonentadaa la musica
![]()
Jeg skjønner det! Men om maseriene har startet så langt før termin for vi jo krysse fingrene at det skjer noe snartTja der jeg bodde sist regnet de 40+2 men de regnet ikke inn skuddår og ekstra dag så i praksis ble det 40+3![]()
Irriterte meg skikkelig over det husker jeg, så ble glad når jeg opplevde at her regnet dataen ut dagene som faktisk har gått![]()
Jeg håper på at han vil komme noen dager før snuppa kom, mest fordi jeg ikke fungerer lengre, får ikke gjort noe![]()
Huff da. En klem kan gjøre underverkerOh joy sur kb har stått opp
Hva er det med benene dine?Får ikke sove pga de teite beina mine
Blir sprø
Tenker som Sara, ingen annen som kan ha gjort det? Hvis ikke er det jo mulig at du selv har gjort der i søvne...wtf.. Plutselig begynte brannvarslerene å gå... Startet inne på soverommet her tror jeg..
Men har sjekka alle rom - ingenting der. (Og de stoppa av seg selv også..)..
Enda mer rart - telefonen min satte jeg på lading på gulvet ved midnatt. Nå var telefonen på 100% - men kontakten var dratt ut av støpsel, og laderen dratt ut av mobil..
Merkelige saker![]()
Alltid godt detVar godt med en dusj
God morgenGod kveld!
L har vært på første turn-trening i dag! Hun var kjempefornøyd![]()
Håper det går fintJeg gjør slikt ca tre ganger i året.
Sommeravslutning, julebord (begge alrså edru greier på en ukedag som avsluttes i rimelig tid) og søskenbarn-julebord hvor vi har barnevakt...
Så behov for å stikke ut på kvelden har jeg reelt sett ikke. Men greit om det går bra.
Min yngste hadde kolikk, gråt myye fra ettermiddag til kveldLurer litt på det. For er alltid rundt 17 tiden og varer til 19/20 tiden. Kan roe seg men da må vi gå og bysse på han. Men ikke hver kveld han er slik og helst de ukene jeg er alene med han
Tror ikke det gittHuff da. En klem kan gjøre underverkerkanskje.
Nja ikke alltidAlltid godt det![]()
Restless legsHva er det med benene dine?![]()
Tom for smash?Lyst på noe godt jeg
Her er det jobb og møterHva er planene for morgendagen da?
Trent, handlet, og ryddet hjemmeGjort på din fria dag da?![]()
Uff da, trøtt idag?Oi, klokken er snart 23, og jeg skal opp kl 05:30..
På tide å komme seg i dusjen før jeg legger meg
Å neiRestless legs
Nei, men bra ting allikevelTrent, handlet, og ryddet hjemme
Ikke noe spennende![]()