Hvordan er formen nå?
Han har faktisk hvert en tur på gulvet i ettermiddag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er formen nå?
Nei Vesla sine lekserTil førsteklassingen? Eller studerer du litt selv som gjør deg tussete?
ja det er kanskje detDet er vel stavelser
Å det burde de jo også.De lovte på forrige foreldremøte å bli bedre på å legge ut planer...
Mhm synes jo detÅ det burde de jo også.
Her skal etterhvert alle beskjeder og melding legges digitalt, også leksene.Mhm synes jo det
God natt og sov godt.Tar kvelden jeg![]()
Bra med digitaltHer skal etterhvert alle beskjeder og melding legges digitalt, også leksene.
så etter høstferien er det bare leksene som kommer hjem i papirform.
Hele skole systemet i Larvik kommune skal digitaliseres.
Innen 2017 skal alle skoler og klasser ha hvert sitt klassesett med iPad til alle elevene.
God natt og sov godtTar kvelden jeg![]()
Nei Vesla sine lekser![]()
Ja det var det dajaså lenge det funker
![]()
Tar kvelden jeg![]()
ja ikke sant... også er det ikke bestandig det er riktig løsningsmetode hellerJa, så plutselig bilde lengre opp her
Haha, skal ikke alltid være lett når man som voksen ikke skjønner dem selv engang..
Husker pappa hjalp meg med leksene en gang, og misforstod litt hva jeg skulle gjøre. Han løste oppgaven med å blande inn x og y og greier.. jeg gikk vel i sjetteklasse, og var mer forvirret da han var ferdig med å "hjelpe" meg![]()
Åå, den hadde eldste her også likt :-DEn grå en med Mindcraft mønster
Gjør nok dethehehåper det ordner seg for KB da
![]()
Enig med deg.Tipper det et bokstaver i ordet? Mus, hus, fly,bok der er tre. To,ni,is der er to
så braGjør nok det