huff. det er ikke noe koseligLigger i sengen med 2 sovende gutter og venter på gubben. Trøtt etter en dårlig natt og storebror er forkjølt og ser for meg en ny dårlig natt
. Allerede våknet og sutrete 3 ganger til nå siden han sovnet i 19 tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff. det er ikke noe koseligLigger i sengen med 2 sovende gutter og venter på gubben. Trøtt etter en dårlig natt og storebror er forkjølt og ser for meg en ny dårlig natt
. Allerede våknet og sutrete 3 ganger til nå siden han sovnet i 19 tiden
Ååå har så lyst til å shoppe.
Fikk lønn i dag![]()
vet ikke... vi får se hva de tenker. de har vel en plan går jeg ut i fraMå dere ta vare på flere måneder med oppgaver..? :O
Altså.. Ikke mulig å kaste de bakerste i ny og ne?
7 uker alleredeIngen anelse, hvor gammel har han blitt?![]()
Absolutt ingen aning.Herlig!
Hva vil du shoppe?
Hva strikker du?Kanskje jeg skal strikke litt![]()
Genser til eldsteHva strikker du?
Tusen takk ♡♡huff. det er ikke noe koseliggod bedring til guttene!
Ååå har så lyst til å shoppe.
Fikk lønn i dag![]()
Får alltid lyst å shoppe når jeg får lønnNesten farlig med lønn og lyst til å shoppe.![]()
Genser til eldste![]()
Og i samme perm blir ark til alle fag satt inn?Vesla har ingen bøker. Her er det bare permen som blir med hjem.
Er veldig skeptisk. Men som sagt. Vi får se hvordan det går.
Kunne ikke strikke eller lese oppskriftene i mars jeg hellerSå heldig du er som kan strikke genser. Jeg skjønner aldri oppskriftene på genserne.![]()
Hvor fant du oppskriften på den genseren?Kunne ikke strikke eller lese oppskriftene i mars jeg heller
Det har vi jaså brahar dere hatt en fin tur hjem?
Min begynner bare å hylskrike hvis jeg går ut av rommet før han er trøtt nokGikk å spiste jeg så lot jeg hun bare leke i senga, fortsatt våkenI give up!

Hva da?Ååå har så lyst til å shoppe.
Fikk lønn i dag![]()
Tok en oppskrift i en bok jeg har lånt av ei venninne og tegnet mønsteret selvHvor fant du oppskriften på den genseren?
Nei det har jeg ikke tatt stilling til.Hva da?