Ble det ja.Har brått blitt veldig mange fine premier denne måneden.
Kanskje jeg skal prøve å gjøre en innsats likevel![]()
Om det hjelper har jo de siste mnd vinnere hatt relativt lave plasseringer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det ja.Har brått blitt veldig mange fine premier denne måneden.
Kanskje jeg skal prøve å gjøre en innsats likevel![]()
SKal sende melding til læreren hennes i morgen å sjekkeEnig med deg.
Hvilket læreverk er det? Salto?SKal sende melding til læreren hennes i morgen å sjekke![]()
Men det høres riktig ut jo mer og mer jeg tenker på det.
ja ikke sant... også er det ikke bestandig det er riktig løsningsmetode heller![]()
litt usikker på hva det er. vi får det bare hjem i papirform i perm.Hvilket læreverk er det? Salto?
må ærlig talt innrømme at jeg tror det hadde hvert lettere med bøker ikke bare masse ark i en perm.Nei, altså.. Det blir fort mye tull
Det er heldigvis veldig enkelt forklart i arbeidsbøkene til L, sånn at vi voksne forstår![]()
Såpass :-olitt usikker på hva det er. vi får det bare hjem i papirform i perm.
må ærlig talt innrømme at jeg tror det hadde hvert lettere med bøker ikke bare masse ark i en perm.
men vi får se hvordan det utvikler seg.
jo det var det vi snakket om nettopp. Om det var anntall bokstaver eller ordlyder..Skulle ikke ord med 2 bokstaver vært en farge og ord med 3 bokstaver en annen?
(Nesten samme oppgave her sist uke)
vi har jo alle de tidligere oppgavene (inntil videre) i permen. Men jeg vet ikke hvordan det blir når permen er så full at det ikke er plass lengerTja.. Har vel sine "pros and cons" begge deler. Er kjekt å se sammenhengen med tidligere oppgaver innimellom.
Har tegnet selvÅå, den hadde eldste her også likt :-D
Har du mønster?
Var ikke noe kjent med dette læreverket. Sikkert ikke det samme som her. Men veldig mye surr å ha det sånn...
Jo, men er jeg først med må jeg jo være med på alle premieneBle det ja.
Om det hjelper har jo de siste mnd vinnere hatt relativt lave plasseringer
Vesla har ingen bøker. Her er det bare permen som blir med hjem.Var ikke noe kjent med dette læreverket. Sikkert ikke det samme som her. Men veldig mye surr å ha det sånn...
Har litt sånt vi og, men ikke i hovedsak. De har ordentlige bøker i norsk og matte, og kladdebøker der det blir limt inn til engelsk og andre fag.
Ligger i sengen med 2 sovende gutter og venter på gubbengod kvld jenter. skjer a?
vi har jo alle de tidligere oppgavene (inntil videre) i permen. Men jeg vet ikke hvordan det blir når permen er så full at det ikke er plass lenger![]()
Jepp;-). Men sovet dårlig til nå i kveld så spent på formen i morgen. Tett i nesen og hoster men virker ikke til å ha feberBra han var i farta![]()