Skravletråd September

ja ikke sant... også er det ikke bestandig det er riktig løsningsmetode heller :D

Nei, altså.. Det blir fort mye tull :p
Det er heldigvis veldig enkelt forklart i arbeidsbøkene til L, sånn at vi voksne forstår :p

Nei, altså.. Det blir fort mye tull :p
Det er heldigvis veldig enkelt forklart i arbeidsbøkene til L, sånn at vi voksne forstår :p
må ærlig talt innrømme at jeg tror det hadde hvert lettere med bøker ikke bare masse ark i en perm.
men vi får se hvordan det utvikler seg.

må ærlig talt innrømme at jeg tror det hadde hvert lettere med bøker ikke bare masse ark i en perm.
men vi får se hvordan det utvikler seg.

Tja.. Har vel sine "pros and cons" begge deler. Er kjekt å se sammenhengen med tidligere oppgaver innimellom.

Skulle ikke ord med 2 bokstaver vært en farge og ord med 3 bokstaver en annen?
(Nesten samme oppgave her sist uke :p )
jo det var det vi snakket om nettopp. Om det var anntall bokstaver eller ordlyder.. :p
Derfor Vesla bare har "farget" over ett par av dem.. hun har fått "hjelp" av bestemor :p

Tja.. Har vel sine "pros and cons" begge deler. Er kjekt å se sammenhengen med tidligere oppgaver innimellom.
vi har jo alle de tidligere oppgavene (inntil videre) i permen. Men jeg vet ikke hvordan det blir når permen er så full at det ikke er plass lenger :P

Var ikke noe kjent med dette læreverket. Sikkert ikke det samme som her. Men veldig mye surr å ha det sånn...

Har litt sånt vi og, men ikke i hovedsak. De har ordentlige bøker i norsk og matte, og kladdebøker der det blir limt inn til engelsk og andre fag.
Vesla har ingen bøker. Her er det bare permen som blir med hjem.
Er veldig skeptisk. Men som sagt. Vi får se hvordan det går.

god kvld jenter. skjer a?
Ligger i sengen med 2 sovende gutter og venter på gubben:-). Trøtt etter en dårlig natt og storebror er forkjølt og ser for meg en ny dårlig natt:-). Allerede våknet og sutrete 3 ganger til nå siden han sovnet i 19 tiden

vi har jo alle de tidligere oppgavene (inntil videre) i permen. Men jeg vet ikke hvordan det blir når permen er så full at det ikke er plass lenger :P

Må dere ta vare på flere måneder med oppgaver..? :O
Altså.. Ikke mulig å kaste de bakerste i ny og ne?

Back
Topp