Det blir den tror jegDa satser vi på at morgendagen din blir enda bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir den tror jegDa satser vi på at morgendagen din blir enda bedre![]()
Jeg skal strikke hente sett, har strikket en omgangJeg har ikke fått rørt dette strikketøyet på noen uker, og snart blir det kaldere, og eldsten kommer til å trenge genseren
Hehe...Jeg skal strikke hente sett, har strikket en omgang![]()
Å ja stemmer detEn grå en med Mindcraft mønster
skriveleksene..Hvilke lekser?![]()
Ja. Men det er jo bare den ene veska som krever det, vel?Er egentlig det jeg gjør nå, men skal jeg over 1.111 innlegg må det en litt større innsats til
JaHehe...
Da bør du kanskje sette igang
Vesla har ei skrivelekse jeg sliter med å forstå...Å hvorfor?
Å sånn å forståVesla har ei skrivelekse jeg sliter med å forstå...
Jaa endelig. Halve kvelden gikk til leggingHurra for det
Tipper det et bokstaver i ordet? Mus, hus, fly,bok der er tre. To,ni,is der er to
jøss.. rar måte å håndtere ting på synes jeg.Altså heg spurte lærer til kb noen dager før ci dro om han kunne få lekseplan. Hørte ikke et ord
Planene skal legges ut på nett men neida det er heller ikke gjort..
Så da må kb sitte inne i friminuttene i m for å gjøre leksenr

trodde kanskje det jeg også. Men så begynte snuppa å snakke om oppdelingTipper det et bokstaver i ordet? Mus, hus, fly,bok der er tre. To,ni,is der er to
Tipper jeg ogsåTipper det et bokstaver i ordet? Mus, hus, fly,bok der er tre. To,ni,is der er to
skriveleksene..
Det er vel stavelsertrodde kanskje det jeg også. Men så begynte snuppa å snakke om oppdeling
Type:
hu-s
Is-kr-em
osv.
Men får det liksom ikke til å stemme
Får gjøre det nåJaa endelig. Halve kvelden gikk til leggingå jeg som hadde en del ting å gjøre.
De lovte på forrige foreldremøte å bli bedre på å legge ut planer...jøss.. rar måte å håndtere ting på synes jeg.![]()