Skravletråd September

Hvordan er formen nå?

Han har faktisk hvert en tur på gulvet i ettermiddag :D men fortsatt feber, tungpust og hoste. Samt at han har spydd/gulpa og hatt noen heftige bleier i dag da.. men tenker at magen kanskje er litt i ulage siden han så og si ikke har spist de siste dagene, drukket dårlig og fått maks dose ibux og paracet.. så er det jo den teite hosten som setter igang hver gang han sovner..

Mhm synes jo det
Her skal etterhvert alle beskjeder og melding legges digitalt, også leksene.
så etter høstferien er det bare leksene som kommer hjem i papirform.

Hele skole systemet i Larvik kommune skal digitaliseres.
Innen 2017 skal alle skoler og klasser ha hvert sitt klassesett med iPad til alle elevene.

Her skal etterhvert alle beskjeder og melding legges digitalt, også leksene.
så etter høstferien er det bare leksene som kommer hjem i papirform.

Hele skole systemet i Larvik kommune skal digitaliseres.
Innen 2017 skal alle skoler og klasser ha hvert sitt klassesett med iPad til alle elevene.
Bra med digitalt

Fått skrevet opp kilometerne kb har gått siden vi dro.
Han får hvertfall gullmetke i skoleaksjonen

Nei Vesla sine lekser :P

Ja, så plutselig bilde lengre opp her :P
Haha, skal ikke alltid være lett når man som voksen ikke skjønner dem selv engang..

Husker pappa hjalp meg med leksene en gang, og misforstod litt hva jeg skulle gjøre. Han løste oppgaven med å blande inn x og y og greier.. jeg gikk vel i sjetteklasse, og var mer forvirret da han var ferdig med å "hjelpe" meg :p

Ja, så plutselig bilde lengre opp her :p
Haha, skal ikke alltid være lett når man som voksen ikke skjønner dem selv engang..

Husker pappa hjalp meg med leksene en gang, og misforstod litt hva jeg skulle gjøre. Han løste oppgaven med å blande inn x og y og greier.. jeg gikk vel i sjetteklasse, og var mer forvirret da han var ferdig med å "hjelpe" meg :p
ja ikke sant... også er det ikke bestandig det er riktig løsningsmetode heller :D

Back
Topp