Lolo
Forumet er livet
Ja, det kan jeg jo. Evt kjøpe noen gode nøtterHva med å sette frem den sjokoladen sammen med noen strimlete gulrøtter og paprika, kanskje litt potetgull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan jeg jo. Evt kjøpe noen gode nøtterHva med å sette frem den sjokoladen sammen med noen strimlete gulrøtter og paprika, kanskje litt potetgull
https://www.google.no/search?ie=UTF...kefri+dip&gfe_rd=cr&ei=bmMGVquMOZGr8wf6r4f4DQHva lager du den da av? Uten at det er salsa?
Båten ble desverre minst like kjedeligGodt det da, kan bli ganske kjedelig å sitte alene..
Ja får håpe båten blir litt bedre i dag da![]()
God "morgen" til deg ogsåGod morgen.
Klart jeg fant ut!!Kult! Spennende om hun finner ut da![]()
Til deg også.Happy lørdag folkens
Ble en utrolig kjedelig nattHehe, derfor ja![]()
Ble det noe som skjedde ila natta da?
Nei det gjør vi ikkeOi, kult!!
Kjenner dere hverandre fra før da?
Nei det er ikke mangeEr det egentlig så mange som går på rødt? Jeg har ikke hvert så mye i utlandet, men de få gangene jeg har hvert syntes jeg alle går mot grønt...
Hehe ok.Og der skal man egentlig bruke sau
Elsker lam, men ikke i fårikål som jeg virkelig ikke liker, er heller ikke så glad i pinnekjøtt
God dagGod morgen jenter☆
Har dere sovet godt?
Niks, helga forsvantOjsanm, ja da er det ingen helg på deg![]()
Uff da, hva har skjedd??HVa skjedde?
Vi var også på legevakta i går, men det var tidligere på dagen, vi var der vel sånn litt før 17
God dagGod morgenjenta Mi var heldigvis i fin form i dag
![]()
Var veldig koseligKos dere på babysvømming
God formiddag nå kanskjeGod "morgen" til deg også![]()
Har du lagt den på en lur plass kanskje?Jeg rydder og jeg rydder
Og det blir så fint og flott.....
Men den j**** kodebrikken til banken er fremdeles borte![]()
Jeg har en lur plass til den, men der er den ikke.Har du lagt den på en lur plass kanskje?