Happy lørdag selvHappy lørdag folkens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Happy lørdag selvHappy lørdag folkens
Makan til bra gjemmested den har!Jeg rydder og jeg rydder
Og det blir så fint og flott.....
Men den j**** kodebrikken til banken er fremdeles borte![]()
Det var jegGod formiddag nå kanskje. Men du var vel på nattevakt i natt?
Send meg PM så jeg kan sjekkeMakan til bra gjemmested den har!
Forresten så klarte jeg utfordringen din, snuppa![]()
Du har jo så mange iallefall at du kan vente den litt avJeg tenkte å få tatt flasker nå jeg og siden lillebror sover, men var så godt å bare sitte![]()
Du har jo så mange iallefall at du kan vente den litt avHer var alle fem brukt, så da måtte jeg i aksjon
![]()
Ja jeg kan vente, kan vente til i morgen egentlig men da blir det så mange å vaske og det er kjedelig![]()
Ser den. Da er det bedre å dele i to omganger å ta litt idag og litt imorgen
Om jeg venta til alle 12 mamflaskene var brukt før jeg vaska de, gikk motet nedda måtte jeg jo plutselig stå leeenge å vaske og koke alt sammen
![]()
Koking er greit for da kan jeg pusle med andre ting så lenge, værre med vaskingen da må jeg jo stå der liksommen ja motet går ned om alle 17 er møkkete
![]()
Jada, klager ikkeGod dag
Bra med deg?
Ja, er vel sånn det erJa jeg gjør det, hadde selvfølgelig hvert greit noen ganger å ha noen her da
Ja det har jeg
Du da, sovet godt? Hvordan er det med formen din da?
Takk, håper jeg ogsåFår håpe nattevaktene går fort da![]()
Hvetfall ikke det legosettetEldsten sitter og ser på Ninjago på Netflix, og der er det en episode med et sjørøverskip og en drage.
Han forteller med at den fins i et stort Lego-sett som han ønsker seg veldig.
Jeg sitter og smiler for meg selv, gjette hva som ligger gjemt nede og venter på jul?
Her er det bare avslapning idagSnupps sover, og da er det full rulle med flaskekoking og husarbeid. Hva gjør dere idag da?![]()
Mannen har tatt dem med seg til svigersEr uthvilt i dag ja
Hvor er resten av gjengen da?
Tror jeg får en veldig glad gutt il julHvetfall ikke det legosettet![]()
Langt å gåEr litt langt i det daglige![]()