Det er jo overkommeligNei er vel 4 km![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo overkommeligNei er vel 4 km![]()
God dagGod morgen på dereEller god formiddag kanskje
![]()
Får håpe nattevaktene går fort daNiks, helga forsvant![]()
Jeg har ryddet stur og kjøkken.Snupps sover, og da er det full rulle med flaskekoking og husarbeid. Hva gjør dere idag da?![]()
Er uthvilt i dag jaGod dag
Jeg har sovet som en stein i tomt hus!
Du da?![]()
Grattis med oppnådd mål!Jippi, 2.525 med dette innlegget
Hva skal han shoppe?Må vel ut ig hente Kengubarnet snart ,han skal på shopping![]()
Jeg skal i butikken, fylle bensin og treneNå har jeg en liten pause frem til kl 11, etter det så er det husarbeid frem til frøkna og mannen kommer hjem.
Hvilke planer har dere for dagen?
Nei, er jo ikke noe stress det der. Og du klarer deg nå veldig fint alene
Sovet godt?
Det er kamp klokken 9, 10 og 12
Vi jentene er enn så lenge hjemme, vi har besøk i kjelleren (svigerinne med samboer som kom sent i går kveld)
Vi skal oss en tur på apoteket i løpet av dagen, hente ut andre del av resepten storebror fikk seg i går, for apoteket hadde ikke nok da jeg kom, og ellers bare ta livet med ro, og snakke med gestene etterhvert tenker jeg.
Flink og effektiv du er da. Alltid noe på plakatenJeg har ryddet stur og kjøkken.
Ammer nå, etter det skal eldsten se litt etter mini mens jeg rydder hyller
Kjedelig at han ikke vil soveVar veldig koselig. Nå har jeg ett stk gutt som er stuptrøtt men ikke vil sove. Er på vei på besøk til svigerfar som er på sykehus og 1 time og kjøre. Hadde vært greit om han sovnet. Men han er en gutt som ikke vil sovne i bil uansett :-/
Er litt langt i det dagligeDet er jo overkommelig![]()
Fifa 16 så klsrtHva skal han shoppe?![]()
Det hopper vi overGod dag Kengu
Hvordan er formen??
Jeg har noe mørk melkefri sjokolade som jeg skal sette frem. Men det føles liksom litt snaut?
Snupps sover, og da er det full rulle med flaskekoking og husarbeid. Hva gjør dere idag da?![]()