Skravletråd september

Hente kb,shopping med hsn,vaske klær og ellers bare familiekos:)
Familiekosen tar vi når mannen og frøkna kommer hjem, de er hjemme rundt kl 13:30

Nå har jeg en liten pause frem til kl 11, etter det så er det husarbeid frem til frøkna og mannen kommer hjem.
Hvilke planer har dere for dagen?
Vi skal på fotballkamper. Og jeg har en sofamontasje som venter. Og vinteryttertøy til ungene må gjennomgås. Rekker ikke alt idag, for når ungene er i seng kommer ei venninne over på vin og skravling.
Hva enkelt kan man forresten servere til det? Ikke mat liksom, men noe å knaske på. Som ikke er ost (eller med melk..)

Har en mann som liker det meste jeg lagen, men som "klager" på maten dersom vi er ute og spiser...
Min mann liker også egentlig alt. Unntatt sau og lam. Jeg elsker det (men ikke fårikål - men det er mest pga ekkel overkokt kål), og livretten min tror jeg må være pinnekjøtt...

Vi skal på fotballkamper. Og jeg har en sofamontasje som venter. Og vinteryttertøy til ungene må gjennomgås. Rekker ikke alt idag, for når ungene er i seng kommer ei venninne over på vin og skravling.
Hva enkelt kan man forresten servere til det? Ikke mat liksom, men noe å knaske på. Som ikke er ost (eller med melk..)
Ikke melkeprodukter, det blir verre.
Tenkte først grønnsaker med dipp.
Må tenke litt på det

Var vel 10.05;) ja lørdag er det jo
Fem over ti sa jeg til min rastløse datter at hun fikk lov til å gå ut/over til naboen og se om de var våkne. Det var de åpenbart (de har også en fireåring, som ikke har eldre søsken så de var nok oppe) for hun er ikke kommet tilbake. Litt rastløs jente, broren på fotball og gjestene sov. Da er det greit med naboer :-)

Grønnsaker og dip

Back
Topp