Jeg lager middagsplan for en uke av gangen så gjør det meste av planlegningen da.Jeg planlegger ofte neste middag mens jeg spiser dagens også så![]()
Men det ble en liten endring og helgmaten er morsom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lager middagsplan for en uke av gangen så gjør det meste av planlegningen da.Jeg planlegger ofte neste middag mens jeg spiser dagens også så![]()
Stortsett middagsmeny her og, men kan drømme om andre ting enn det som står på menyen og hender vi endrerJeg lager middagsplan for en uke av gangen så gjør det meste av planlegningen da.
Men det ble en liten endring og helgmaten er morsom![]()
Jeg gikk amok på 30% på lam på Meny.Stortsett middagsmeny her og, men kan drømme om andre ting enn det som står på menyen og hender vi endrer![]()
Oohh så deiligJeg gikk amok på 30% på lam på Meny.
Skulle egentlig ha lammecare i dag, men det ble endret til lam indrefile siden jeg har mer lyst på det![]()
Yayyyy hurra. Målet nåddJippi, 2.525 med dette innlegget
Bare gå og handle det, er mye lam i butikken nåOohh så deiligKunne jeg gjerne tenkt til middag også
![]()
Jada, det er det.Bare gå og handle det, er mye lam i butikken nå![]()
Var ikke det da innlegget ble skrevetGjestene mine ligger enda, så joda, ser den.
Men klokka er halv 11, det er formiddag da...
Gratulerer med detJippi, 2.525 med dette innlegget
Og der skal man egentlig bruke sauJada, det er det.
Men akkurat der er ikke mannen like grei å ha med å gjøre. Liker lam, men da kun farikål og pinnekjøtt![]()
Var ikke det da innlegget ble skrevet![]()
Så gøy, kos dereMå vel ut ig hente Kengubarnet snart ,han skal på shopping![]()
Det skal vi gjøreSå gøy, kos dere
Var skikkelig godtSå herlig![]()
Var vel 10.05Kvart over ti?
Jaja, uansett, det er lørdag i alle fall![]()
Hente kb,shopping med hsn,vaske klær og ellers bare familiekosNå har jeg en liten pause frem til kl 11, etter det så er det husarbeid frem til frøkna og mannen kommer hjem.
Hvilke planer har dere for dagen?