Skravletråd september

Ja må nok ha litt klær på når man skal ut i dag, men kjedelig at han våknet da. Her driver lillebror å spiser litt, han våknet Jo selvfølgelig når jeg var full av såpe i dusjen :P ikke så varmt ute her heller i dag..
Han fikk ihvertfall en god halvtime med søvn da:-). Haha ja typisk det da:-D.

Hvert oppe en stund du da ja :) kamper i hele dag for de da? Hva skal dere jenter i dag da?

Det er kamp klokken 9, 10 og 12

Vi jentene er enn så lenge hjemme, vi har besøk i kjelleren (svigerinne med samboer som kom sent i går kveld)

Vi skal oss en tur på apoteket i løpet av dagen, hente ut andre del av resepten storebror fikk seg i går, for apoteket hadde ikke nok da jeg kom, og ellers bare ta livet med ro, og snakke med gestene etterhvert tenker jeg.

Noen her ? Jeg måtte på lege vakta med jenta mi :(

HVa skjedde?

Vi var også på legevakta i går, men det var tidligere på dagen, vi var der vel sånn litt før 17

Virker som han forsto at hvis han ville hjem så måtte han ha hjemmespl:-).
Ja,bra han får noe å velge i mellom når valga er å få hjelp uansett hva han velger ;)

Goood morgen :)
Jepp, var lenge våken inatt og fikk sove helt til 9 ;) gubben tok matinga inatt ;)

Har du sovet godt da? :)
Skal ikke klage på natta her nei :) har ikke følt meg så uthvilt på lenge :)

Vi skal se på bil i vertfall :)
Dere da ?
Skal dere kjøpe ny? Hvilken? :)
Her er det sommerles fest gjennom biblioteket for jenta først så skal hun overnatte til sine oldeforeldre. Jeg og gubben skal til et vennepar ikveld :)

Skal dere kjøpe ny? Hvilken? :)
Her er det sommerles fest gjennom biblioteket for jenta først så skal hun overnatte til sine oldeforeldre. Jeg og gubben skal til et vennepar ikveld :)
Ja golfen er litt snau :P Skoda octavia eller superb.

Så koselig :)

Back
Topp