jenta86
Gift med forumet
Ja,skal ikke klageDet er jo en bra natt til høygravid å være![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,skal ikke klageDet er jo en bra natt til høygravid å være![]()
Ikke galen tid detHer våknet førstemann 6:55. Helt greit det![]()
Da har du jo fått sovet en stundLa meg alene rundt 23,sov til gubben kom å la seg halv 4(han sovnet på sofaen) lå en stund før jeg sovnet igjen,så sto jeg opp halv 8
så føler jeg er mer uthvilt nå enn på lenge
Planer for dagen da?
Her våknet mini kl 6. Håper på at han vil sove litt snart siden vi skal på babysvømming som egentlig er i sovetiden hans
![]()
Ja nå sovnet han nettoppJa da hadde det hvert greit med litt søvn først![]()
Ja nå sovnet han nettopp. Babysvømmingen er egentlig midt i sovetiden hans men siden han våknet kl 6 idag så passer det fint med en liten lur nå
![]()
Håper han slår til med en litt lenger lur idag daJa det er greit å sove litt tidligere da jaher har lillebror akkurat sovnet og men regner med han våkner om ikke så lenge igjen for han har de siste dagene bare sovet korte lurer på dagen...
Håper han slår til med en litt lenger lur idag da. Her våkner når mini når vi skal flytte han over i bilen om han ikke våkner før. Uansett hvor godt han sover så våkner han hvis vi flytter han over i bil:-/
Her skal vi på sommerles fest gjennom biblioteketDa har du jo fått sovet en stund. Prøver å få lure inn en powernap på mini før babysvømming. Så blir det en tur til sykehuset og besøke svigerfar tenker jeg. Der da?
Er så kjedelig når de egentlig trenger litt lengre lurer men sover så korte. Min også gjorde det tidligere men kan nå sove 1-2 timer så nyter detJa det håper jeg og, han trenger mer enn 2-3 lurer på 15-20 min selv om han sover godt på natta.
Det er fryktelig kjedelig at han våkner når han blir flyttet over i bil da. Det hadde jo hvert greit om han bare sov videre når han skulle i bilen.
Er så kjedelig når de egentlig trenger litt lengre lurer men sover så korte. Min også gjorde det tidligere men kan nå sove 1-2 timer så nyter det. Men hadde vært heldig om han bare fortsatte å sove i bilen ja. Så slipper vi en overtrøtt sutrete gutt i garderoben.
Så koselig daHer skal vi på sommerles fest gjennom biblioteketså sende i vei jenta til oldeforeldrene på overnatting
Hvordan går det med svigerfar?
Den nysgjerrigheten haHan har sovet godt tidligere, men er vel bare en periode han er jo ikke 9 uker ennå engang så.. men ja det er ganske slitsomt, han er jo så nysgjerrig at han har ikke tid til å sovemen blir jo og fort misfornøyd siden han er trøtt, og da overtrøtt og så han man det gående
![]()
Ja det hadde hvert veldig greit å slippe en som er overtrøtt i garderoben.
God morgen
Hvert lenge oppe?
Den nysgjerrigheten ha. Viktig å få med seg alt
. Og de blir bare mer nyskjerrig også
![]()
Våknet vel sånn kvrat på seks når storebror gikk på do, gutta gikk først på badet sånn kvart over, og jeg når de var ferdige, far og sønn har dradd på fotballturnering.
Får håpe detJa det er veldig viktig Haha uff ja de gjør det, men satser på at han etterhvert klarer å sove litt selv om han er nysgjerrig![]()
Får håpe det. Her våknet selvsagt mini da vi skulle dra. Måtte jo få på han litt yttertøy også
. Ikke den store varmen her idag.
Ojsanm, ja da er det ingen helg på degJepp, tre nattevakter![]()
De er vanskelige altså...akkurat som om de ikke skjønner at det tærer på de rundt seg. Litt egoistiske... får håpe at tar i mot den hjelpa han trengerSå koselig da. Blir nok gøy.
Joda det går greit med han. Men ifølge legene på sykehuset har visst kolsen nå kommet så langt at den er på det siste stadiet og de anbefaler egentlig at han får seg langtidsplass på sykehjemmet da han trenger så mye hjelp og tåler ikke å få så mye oksygen ekstra. Men han nekter sykehjem men han har fått valget, enten sykehjem eller hjem med hjemmespl. Egentlig vil han bare hjem og la gubben fortsette å ta seg av han slik han har gjort men det er ikke aktuelt lenger.