Skravletråd september

Fått unna mye du da ja:)
Hmm, nei si det. Se en film? Serie? Bake noe runstykker,knekkebrød? Gå tur?

Ja har det, nesten litt kjedelig egentlig :P tja kanskje se en film etterpå... frister ikke med tur i dag kjenner jeg, vi har hvert ute å gått tidlig i dag og det er så kjedelige plasser å gå med barnevogn her :P

Får ihvertfall fart på rumpa, for ender som regel opp med å rydde hele huset mens flaskene kokes :p tar jo en stund bare å vente på vannet varmes :p

Ja det gjør det, så veldig greit å ta det på kvelden for da vet jeg det er ryddig her om morningen :P

Ja har det, nesten litt kjedelig egentlig :p tja kanskje se en film etterpå... frister ikke med tur i dag kjenner jeg, vi har hvert ute å gått tidlig i dag og det er så kjedelige plasser å gå med barnevogn her :p
Film kan jo være kos ja:)
Ta flytur over til Bergen er jo gøy:P hah

Det du fikk vite er bare en brøkdel av hva jeg vet og kan finne ut:p;)
Jeg har et ganske kjedelig liv så tror det ikke hadde vært så mye mer.
Har vel bare fått en fartsbot, har ingen betalingsanmerkninger, tok jegerprøven når jeg var 15 og har noen våpenlisenser

Jeg har et ganske kjedelig liv så tror det ikke hadde vært så mye mer.
Har vel bare fått en fartsbot, har ingen betalingsanmerkninger, tok jegerprøven når jeg var 15 og har noen våpenlisenser
Jeg sjekker ikke alle registere da...det strider litt mot hva jeg har lov til siden dette er "privat" og ikke i tjeneste:P

Back
Topp