Skravletråd september

Jeg tenkte å få tatt flasker nå jeg og siden lillebror sover, men var så godt å bare sitte :P
Du har jo så mange iallefall at du kan vente den litt av ;) Her var alle fem brukt, så da måtte jeg i aksjon :p

Ja jeg kan vente, kan vente til i morgen egentlig men da blir det så mange å vaske og det er kjedelig :P

Ser den. Da er det bedre å dele i to omganger å ta litt idag og litt imorgen :p
Om jeg venta til alle 12 mamflaskene var brukt før jeg vaska de, gikk motet ned :p da måtte jeg jo plutselig stå leeenge å vaske og koke alt sammen :p

Hei jenter :D idag har vi spist frokost på sengen og kun slappet av :) nå må jeg snart ta husarbeid med mannen. Det må bare til

Eldsten sitter og ser på Ninjago på Netflix, og der er det en episode med et sjørøverskip og en drage.
Han forteller med at den fins i et stort Lego-sett som han ønsker seg veldig.
Jeg sitter og smiler for meg selv, gjette hva som ligger gjemt nede og venter på jul?

Ser den. Da er det bedre å dele i to omganger å ta litt idag og litt imorgen :p
Om jeg venta til alle 12 mamflaskene var brukt før jeg vaska de, gikk motet ned :p da måtte jeg jo plutselig stå leeenge å vaske og koke alt sammen :p

Koking er greit for da kan jeg pusle med andre ting så lenge, værre med vaskingen da må jeg jo stå der liksom :P men ja motet går ned om alle 17 er møkkete :P

Koking er greit for da kan jeg pusle med andre ting så lenge, værre med vaskingen da må jeg jo stå der liksom :P men ja motet går ned om alle 17 er møkkete :P

Enig der :p da kan jeg vaske kjøkkenet imens :)

Ja jeg gjør det, hadde selvfølgelig hvert greit noen ganger å ha noen her da :)

Ja det har jeg :)

Du da, sovet godt? Hvordan er det med formen din da?
Ja, er vel sånn det er:)

Flott. Tja, guttungen mye våken i natt. Men han sov nå iallefall lenge:)

Back
Topp