Nei, er jo ikke noe stress det der. Og du klarer deg nå veldig fint aleneTja om jeg noen gang møter noen Haha jeg er hvertfall ikke interessert ennå, men det kan jo komme med tiden det da![]()
Sovet godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er jo ikke noe stress det der. Og du klarer deg nå veldig fint aleneTja om jeg noen gang møter noen Haha jeg er hvertfall ikke interessert ennå, men det kan jo komme med tiden det da![]()
Kos dere på babysvømmingGod morgen. Skal på babysvømming om ett par timer. Så pratet gubben om at vi kanskje skulle tatt en tur og besøkt faren hans som ligger på sykehuset. Ellers får vi se. Der da?
Ih det var da tidligHer våknet førstemann 6:55. Helt greit det![]()
Ble som alltid veldig fornøyd jaTipper de ble lekre![]()
God morgrnGod morgen jenter☆
Har dere sovet godt?
Bare nesten mangler 6 innleggEr vel i mål du nå?
Takk for detSå stilig den ble![]()
Koselig med besøk,håper dere får en fin dagDet er kamp klokken 9, 10 og 12
Vi jentene er enn så lenge hjemme, vi har besøk i kjelleren (svigerinne med samboer som kom sent i går kveld)
Vi skal oss en tur på apoteket i løpet av dagen, hente ut andre del av resepten storebror fikk seg i går, for apoteket hadde ikke nok da jeg kom, og ellers bare ta livet med ro, og snakke med gestene etterhvert tenker jeg.
Hehe...er det ikke sånn når man liker å lage og spise mat daJeg erklærer meg herved som sprø.
Her sitter jeg så mett at jeg er ved å sprekke, men sitter likevel og planlegger morgendagens matgilde![]()
Det var godt å høreGod morgenjenta Mi var heldigvis i fin form i dag
![]()
Det tsr du på ett par minutterBare nesten mangler 6 innlegg
Koselig med besøk,håper dere får en fin dag![]()
God morgen for meg som skkurat har stått opoGod formiddag![]()
God morgen for meg som skkurat har stått opo![]()
Skal ikke klage på natta her neihar ikke følt meg så uthvilt på lenge
![]()
Er kanskje detHehe...er det ikke sånn når man liker å lage og spise mat da?
Jeg planlegger ofte neste middag mens jeg spiser dagens også såEr kanskje det![]()