Skravletråd september

God morgen snuppa:D
Koselig å se deg igjen!! Alt bra med dere??:)
Her er det bare syke barn for tiden:P

Koselig å se deg og søta :D Ja det går stadig bedre, har hatt noen harde dager etter at lillebror fikk i seg feil mme men blir nå bedre for hver dag :)
Uff da, så kjedelig... Alle 3 syke på engang? Masse god bedring til guttene :) hvordan går det med deg da?

Alt bra med deg søta?
Det er det:)
Var på føden i går natt etter mye smerter og ubehag. Hatt kraftige kynnere en god stund nå, men syns dette var verre så da måtte jeg opp der. men alt var fint og ikke tegn til noe nær fødsel. så pussige greier.
I natt har det iallefall vært bedre.

Med deg da?:)

Utrolig som temp. skifter nå. I går var det 5 grader på morgen, og i dag var det 12.

Legger kyllingfileene mellom to flak plastfolie og slår dem flate med en kjøtthammer.
Smører grønnpesto utover og legger mozzarella i skiver oppå.
Ruller sammen og surrer bacon rundt.
Lar den ville i kjøleskapet i minst en halv time.
Inn i ovnen på 200 grader til fyllet tyter ut på siden, ca en halv time.
Skal det være pålegg som her kjøles den ned og deles i skiver, men er også veldig god varm som middag
Nam, det hørtes veldig godt ut:)

Det er det:)
Var på føden i går natt etter mye smerter og ubehag. Hatt kraftige kynnere en god stund nå, men syns dette var verre så da måtte jeg opp der. men alt var fint og ikke tegn til noe nær fødsel. så pussige greier.
I natt har det iallefall vært bedre.

Med deg da?:)

Så bra at det ikke var noe galt da! Men sånt er jo litt skummelt, så bra det det var bedre i natt :)

Ja det går bra her, har hatt noen heftige uker og når lillebror akkurat hadde blitt så bra så fikk han feil mme og vi var tilbake til start :P men nå går det bedre og bedre for hver dag igjen :)

Koselig å se deg og søta :D Ja det går stadig bedre, har hatt noen harde dager etter at lillebror fikk i seg feil mme men blir nå bedre for hver dag :)
Uff da, så kjedelig... Alle 3 syke på engang? Masse god bedring til guttene :) hvordan går det med deg da?
Uff da, fikk han vondt i magen?!:(
Godt det er bedre nå..
Her klinket vi til med 3 syke på engang og mannen bortreist i tre dager på kurs:P han kom heldigvis hjem igår, men er på jobb idag..
Jeg er utslitt:P
Og i morgen starter nattevakthelg på jobb!:eek: vi får se..;)

Back
Topp