Okei synd:/Tamara sa bare at det ikke var gjennomførbart
Ikke det at jeg trenger noen stelleveske, men kunne vel fått opp tempo litt her inne ..tror du ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei synd:/Tamara sa bare at det ikke var gjennomførbart
Okei det høres bra ut. ka mme får han?
Typisk forvirret høst![]()
Han får nutramigen AAselvfølgelig den dyreste typen han må ha da
så han har et matbudsjett som er større enn meg og frøkna
heldigvis så får jeg det dekket når helfo har behandlet søknaden da
![]()
Okei flott det blir dekket![]()
Hva koster det egentlig??
Oi kjære folk. Kostbart ja.Ja heldigvis, ellers så måtte meg og frøkna levd på luft og kjærlighet etterhvert Haha
Den koster 589 kr per boks og så går det 2 bokser i ukamå si jeg håper det går litt fort, men legen og apoteket sa det tar ganske lang tid og måtte regne med 8 ukers behandlingstid hos helfo
![]()
Eldste og minste virker litt bedre idagHvor mange syke har du idag?
Er de fremdeles syke og du utslitt bør vel han ta syktbarndag så du får sovet litt
Har vært i overkant traveltKjipt. Travelt med 3 syke vil jeg tro?
Hvordan er det med de nå?
TakkHuff, stakar![]()
Holdt på litt nå....
Fortsatt god bedring!
Får satse på det. men du og mannen har holdt dere friske?Har vært i overkant travelt
To av dem virker litt bedre..håper det varer!![]()
Oi kjære folk. Kostbart ja.
Kan jo håpe det går raskere.
Får du tilbakebetalt det du har brukt?
Hør nå her kjære lille veske dame.Okei synd:/
Ikke det at jeg trenger noen stelleveske, men kunne vel fått opp tempo litt her inne ..tror du ikke?
Takk
Imorgen har vi holdt på 1 uke med minstemann som var først ute![]()
Bra to er bedre daEldste og minste virker litt bedre idag
Mellomste er like ille om ikke verre
Mannen blir nok hjemme i morgen tipper jeg
Jeg skal sove litt på sofa idag om gutta slukner, det går bra![]()
Jeg drømte faktisk at jeg kjøpte meg veske i nattOkei synd:/
Det blir veldig masse penger, så de må du få tilbakeOm jeg fikk stemplet kviteringene så kunne jeg sende inn kviteringene og få det tilbake sa hu på apoteket. Men tenkte å ta vare på alle kviteringene og så få det inn med teskje hvordan jeg skal gå frem for å pengene tilbakedet blir jo masse penger ut av det så
![]()
Lykke til daSatser på det. Får se hva de får ut av møtet idag
![]()
Huff, så kjiptHan har jo melkeallergi og hu på apoteket hadde gitt meg feil type. Det var mme for de med melkeallergi vi hadde fått, men vi må ha den for de med alvorlig melkeallergi så da ble han jo syk igjen. Tok ett par dager før jeg klarte å koble det at den boksen med mme ikke var lik de andre han hadde brukt også da stakkars...
Ja det kan være lurt! Kjenner jeg blir sliten bare tanken på 3 syke barn jeg da![]()
Hahaha, joaHør nå her kjære lille veske dame.
Storsak veskene ser ikke ut som typiske stellevesker, og kan fint brukes uten baby...
Jeg har fin stelleveske, men fremdeles lyst på en Storsak til
Tror det ville skapt tempo her inne, ja