Skravletråd september

Hør nå her kjære lille veske dame.
Storsak veskene ser ikke ut som typiske stellevesker, og kan fint brukes uten baby...
Jeg har fin stelleveske, men fremdeles lyst på en Storsak til :)

Tror det ville skapt tempo her inne, ja
Hadde ikke sagt nei takk til en Stelleveske her heller ;)

Da var det over til middagsplan og handleliste.
Hva skal vi ha denne uken tro :rolleyes:
Det lurer jeg også på :)
Bruker som regel å ta det vi hsr i fryser og kjøleskap...men nå er jeg så matlei at jeg ikke orker å bruke fantasien,så skal prøve å ordne liste for uka som kommer :)

Hahaha, joa;)
Lille og lille, ganske stor nå egentlig:p haha

Isåfall kunne jeg tenkt elizabeth:)
Den er veldig fin.
Har Ellena i sjokoladebrun.
Ganske fin den også

hva merke drømte du om:P?
Jeg vet ikke helt hvilket merke det var, men jeg hadde lagt den av. Når jeg kom til butikken så kjøpte jeg den. Men angret fordi den var så dyr :eek:
Det ville jeg ikke si til hun som jobbet der, så jeg sa at jeg var litt usikker på fargen (den var blå). Så fikk jeg se alle veskene de hadde og byttet til en svart fra furla. Den var mye billigere :p

Ble litt bakst fra morningen er gitt :p

Vedlegg

• 1443081756614.jpg
    1443081756614.jpg
    58,3 KB · Visninger: 8
Jeg vet ikke helt hvilket merke det var, men jeg hadde lagt den av. Når jeg kom til butikken så kjøpte jeg den. Men angret fordi den var så dyr :eek:
Det ville jeg ikke si til hun som jobbet der, så jeg sa at jeg var litt usikker på fargen (den var blå). Så fikk jeg se alle veskene de hadde og byttet til en svart fra furla. Den var mye billigere :p
Heheh, herlig.
Glad i vesker når man drømmer om dem altså:D

Heheh, herlig.
Glad i vesker når man drømmer om dem altså:D
Det kan umulig være bra :p
Helt sikkert fordi jeg ikke skal kjøpe meg flere vesker i år. Så begynner jeg å drømme om det :p

Back
Topp